eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzego będzie brakowało po przejściu z Canona S2IS na Sony Alpha 290? › Re: Czego będzie brakowało po przejściu z Canona S2IS na Sony Alpha 290?
  • Data: 2011-01-05 23:54:04
    Temat: Re: Czego będzie brakowało po przejściu z Canona S2IS na Sony Alpha 290?
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    > Różne próby z moim S2IS wyczyniałem. Czasami potrafi zrobić ładne
    > zdjęcia ale czasami widząc zdjęcia z lustrzanek zazdroszczę ostrości,
    > ładnie uchwyconej małej głębi ostrości - o to w S2 jest ciężko.

    Eee tam, nie jest tak źle. Niestety S2/S3 jest wyjątkowo dobrym
    aparatem, naprawdę wyjątkowo dobrym i strasznie ciężko czymś go
    zastąpić. Sam mam S2 a niedawno dokupiłem małoużywanego S3 żeby mieć na
    zapas bo mi już S2 rzucił parę razy jakimś errorem.

    Małą głębię ostrości uzyskasz stosując największą ogniskową. Owszem,
    ostrość zdeka spadnie, ale poprawiając to potem w kompie uzyska się
    zadowalające efekty.

    > Fajnie by było mieć też nieco większy wyświetlacz (S2 ma 1,8").

    Eee tam, kadrowanie przez wizjer jest OK. A w sytuacjach wymagających
    odchylenia ekranu 1,8 cala jest wystarczające bo i tak jaki byś nie miał
    ten ekranik to ostrości nie za bardzo ocenisz. Miałem w ręku niedawno
    Panasonic TZ-10. Pstryknąłem parę fotek dla testów i byłem zdrowo
    zdziwiony super jakością jaką zobaczyłem na ekraniku (całkiem dużym i w
    niezłej rozdzielczości jaki ten aparat posiada). Hehe, ale jak
    zobaczyłem te fotki na kompie to się załamałem i ucieszyłem, że posiadam
    mojego S2 :-)

    Reasumując - dbaj o tego S2, żeby służył jak najdłużej, może kiedyś
    trafi się równie udany model. Na razie to ciężko.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl