  • 1. Data: 2011-01-05 13:15:53
    Temat: Czech International Air Fest 2010 - zdjęcia
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    Czołem,
    chciałbym zaprosić do obejrzenia i bezwzględnego komentowania mojej
    nowej galerii:

    http://www.tomaszworek.com/gallery-ciaf2010.html

    Ja sam nieststy trochę zdjęć zepsułem, więc czuję pewien niedosyt. Oby
    za rok było lepiej! :)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 2. Data: 2011-01-05 15:25:15
    Temat: Re: Czech International Air Fest 2010 - zdjęcia
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    chciałbym zaprosić do obejrzenia i bezwzględnego komentowania mojej
    nowej galerii:

    *** no fotki jak fotki...

    Sprzet masz wystarczajaco dobry aby zrobic dobrej jakosci fotki dosc
    odleglych, szybko przelatujacych samolotow (szacun, na pewno nie byl tani).

    I tyle mozna o tej galerii powiedziec.

    Pytanie czy mozna zrobic ciekawsze fotki z pokazow lotniczych?

    Polon

  • 3. Data: 2011-01-05 15:42:46
    Od: Łukasz K. <i...@l...pl>

    Czołem,
[...]

    --------------------------------------

    Lotnicze mnie nie kręcą. Miga nieźle kropowałeś bo aż piksele widać ;)

    Natomiast fotki z gór stołowych bardzo przyjemne - widać że trafileś
    odpowiednia porę dnia i pogode- kadry też ciekawe.

    Pozdrawiam

    Łukasz

  • 4. Data: 2011-01-05 19:07:13
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 5 Sty, 16:42, Łukasz K. <i...@l...pl> wrote:

    > Natomiast fotki z gór stołowych bardzo przyjemne - widać że trafileś
    > odpowiednia porę dnia i pogode- kadry też ciekawe.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Łukasz

    No ładnie, a ja myślałem, że aż tak dobre nie są, żeby je tutaj
    pokazywać :)

    Ale rzeczywiście pogoda była super do zdjęć (do turystyki już nie za
    bardzo - zimno i mokro). Ale chyba warto było sie poświęcić :)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 5. Data: 2011-01-05 22:32:33
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 11:07:13 -0800, Tomasz Worek napisał(a):

    > Ale rzeczywiście pogoda była super do zdjęć (do turystyki już nie za
    > bardzo - zimno i mokro). Ale chyba warto było sie poświęcić :)

    nie ma złej pogody do turystyki - są tylko źle przygotowani turyści... :-P

    A tak ciut bardziej na poważnie, to zdjęcia świetne, bardzo wymagające
    technicznie (ja dobre /tj. dla mnie akceptowalne/ zdjęcia kolorowe w
    takich warunkach oświetleniowych nauczyłem się robić dopiero w zeszłym
    roku, zbiegło się to jakoś dziwnie z zakupem nowego osprzętu), zaś
    warunki pogodowe dostarczają niezapomnianych wrażeń metafizycznych....
    Zwłaszcza dla kogoś kto czytuje fantasy... ;-) Mam kilka podobnych ujęć
    cz-b z ok. 1997 roku zrobionych z moim przyjacielem. To był ostatni film
    (rolka) cz-b jaki do tej pory w życiu zrobiłem (i pewnie ostatni). Jak
    wpada do mnie, czasem wyciągamy tamte zdjęcia i oglądamy....
    wspominamy.... Tak tamto przejście we mgle było czymś niesamowitym....
    nierealnym...... nieopisywalnym.... mam prawo myśleć, że Ty miałeś
    podobne odczucia....

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    meping

  • 6. Data: 2011-01-06 10:39:12
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 5 Sty, 23:32, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:
> [...]
    > roku, zbieg o si to jako dziwnie z zakupem nowego osprz tu), za
    > warunki pogodowe dostarczaj niezapomnianych wra e metafizycznych....
    > Zw aszcza dla kogo kto czytuje fantasy... ;-) Mam kilka podobnych uj
    > cz-b z ok. 1997 roku zrobionych z moim przyjacielem. To by ostatni film
    > (rolka) cz-b jaki do tej pory w yciu zrobi em (i pewnie ostatni). Jak
    > wpada do mnie, czasem wyci gamy tamte zdj cia i ogl damy....
    > wspominamy.... Tak tamto przej cie we mgle by o czym niesamowitym....
    > nierealnym...... nieopisywalnym.... mam prawo my le , e Ty mia e

    Uwielbiam zmienną pogodę - wtedy zwykle najciekawsze zdjęcia wychodzą
    (jak się ma szczęście) lub w ogóle nie wychodzą (jak się nie ma) :)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 7. Data: 2011-01-06 10:43:06
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 5 Sty, 16:25, "Polon" <P...@o...pl> wrote:

    > Sprzet masz wystarczajaco dobry aby zrobic dobrej jakosci fotki dosc
    > odleglych, szybko przelatujacych samolotow (szacun, na pewno nie byl tani).

    Co ciekawe nie jest to żaden sprzęt z tzw. "górnej półki". Użyłem
    zestawu Pentax K-m + Sigma 100-300 f/4.

    > Pytanie czy mozna zrobic ciekawsze fotki z pokazow lotniczych?

    No właśnie, ja też czuje pewien niedosyt - trochę zdjęć zepsułem na
    pokazach i rzeczywiście mnie też czegoś tu brakuje. W tym roku za to
    kalendarz imprez lotniczych jest bogaty, więc będzie okazja do
    rehabilitacji :)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 8. Data: 2011-01-07 13:07:11
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/01/2011 13:15, Tomasz Worek wrote:
> [...]
    >
    > http://www.tomaszworek.com/gallery-ciaf2010.html
    >
    > Ja sam nieststy trochę zdjęć zepsułem, więc czuję pewien niedosyt. Oby

    http://www.tomaszworek.com/galleries/tokio/IMGP1890.
    jpg

    Gdzie to juz widzialem? Jakis katalog? Wystawa? Na pewno nie polska
    produkcja..

    Kamil

  • 9. Data: 2011-01-07 19:08:13
    Od: darzur <z...@g...skasujto.com>

    On Wed, 5 Jan 2011 05:15:53 -0800 (PST), Tomasz Worek
    <t...@g...com> says...

    > Czołem,
    > chciałbym zaprosić do obejrzenia i bezwzględnego komentowania mojej
    > nowej galerii:
    >
    > http://www.tomaszworek.com/gallery-ciaf2010.html

    Widzę, że na małopolskim bylismy razem.. :) Też mam z niego kilka
    kadrów. Na CIAF się w tym roku nie załapałem, ale mam jakieś fotki z
    zeszłego.. :)

    http://www.darzur.altb.pl/Galeria/index.html w kategorii "Airshow"

    P.S. Zdjęcia są w większości słabe więc kieruję je raczej do fanów
    airshow. :)

    --
    Pozdrufka,
    Żurek GG# 371288