  • 1. Data: 2011-01-05 11:25:09
    Temat: Canon 30D i sterowanie blyskiem lamp zewnetrznych
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Witam,

    Mam szybkie pytanie do uzytkownikow (aktualnych, badz bylych) Canona 30D.
    Chodzi o mozliwosc sterowania blyskiem systemowych lamp blyskowych
    (Speedlight). Czy wbudowana w aparat lampka moze sterowac innymi lampami,
    np jedna, czy dwiema EX 430, czy musi byc do korpusu zapieta EX 580???

    Thomas

  • 2. Data: 2011-01-05 13:43:28
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 5 Jan 2011 12:25:09 +0100, Thomas wrote:
> [...]
    > (Speedlight). Czy wbudowana w aparat lampka moze sterowac innymi lampami,
    > np jedna, czy dwiema EX 430, czy musi byc do korpusu zapieta EX 580???

    Ktoras 5x0EX albo ST-E2. I jeszcze MT-24EX.

    Tak zeby aama puszka, to AFAIR cos z nowych dopiero potrafi, 7D chyba?

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 3. Data: 2011-01-05 13:53:22
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ktoras 5x0EX albo ST-E2. I jeszcze MT-24EX.
    >
    > Tak zeby aama puszka, to AFAIR cos z nowych dopiero potrafi, 7D chyba?

> [...]

    OK. Dzieki za pomoc. Przewertowalem instrukcje dla 30D z netu, i stalo tam
    napisane ze sterowanie lampa >na korpusie<. Tak mi sie widzialo, ze
    domyslnie to nie lampa wbudowana wlasnie. Troche szkoda.

    Thomas