  • Data: 2011-09-06 10:47:02
    Temat: Re: Czasem człowiek musi..
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cichybartko wrote:
> [...]
    o-fotografia-litosci-

    > Bardzo ciekawy, abstrakcyjny wpis Marku. Szczególnie biorąc po uwagę
    > formułę tej grupy, czego oczywiście nie mam jej za złe. Po prostu
    > stronę sprzętową ma wpisaną w definicję.
    > Każdy z nas powinien zadać sobie czym jest dla niego fotografia,
    > pewnie dzięki temu będzie łatwiej sobie uświadomić dlaczego jesteśmy
    > w takim a nie innym miejscu.

    hm...

    wysiliłem sie i przetrawiłem to coś... ale za boga nie daje to odpowiedzi
    czym jest fotografia czy sztuka. Marek A. zaczyna za bardzo filozofować i
    wpadać w abstrakcję.

    > Smutne jest to że kolejny dobry watek przechodzi zupełnie bez echa,
    > choć to potwierdza tylko moją teorię.

    bo większości sie nie chciało sklejać linka, a potem neio byli wstanie
    przeczytac więcej niż dwie linijki tego tekstu. Swoją droga przeczytanie
    tego wszystkiego to straszny masochizm.