  • 11. Data: 2010-06-18 19:39:24
    Temat: Re: Czas naprawy z AC po kradziezy dupereli.
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Nie. Miałem nadzieje że to działa inaczej. "O! koleś chce zastępczy to
    > mu naprawimy eksresowo i se nie pojeździ żeby nam kosztów nie
    > generować".

    Wariant platynowy assistance w Warcie dla auta naprawianego po wypadku w
    warsztacie partnerskim gwarantuje auto zastępcze bez limitu, w
    pozostałych przypadkach do 15 dni

  • 12. Data: 2010-06-18 19:41:07
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-18 19:02, Arek wrote:
    > btw. pzu ma od niedawna opcję "door2door" i to jest auto zastępcze bez
    > limitu, podstawiane gdzie chcesz. ~48pln/rok bodaj.

    O widzisz, to już wiem o co pytac.

  • 13. Data: 2010-06-18 19:50:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w

    > Nie. Miałem nadzieje że to działa inaczej. "O! koleś chce
    > zastępczy to mu naprawimy eksresowo i se nie pojeździ żeby nam
    > kosztów nie generować".

    A bedzie "O! koleś chce zastępczy to mu powiemy ze niech sobie
    bierze, a potem mu powiemy ze przeciez w punkcie 10.12.15 wyraznie
    napisano ze w tym przypadku nie nie przysluguje. Zaplaci z wlasnej
    kieszeni to na przyszly raz bedzie grzeczniejszy" :-P

  • 14. Data: 2010-06-18 19:51:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w

    > Od kiedy jakiś budynek PZU ma na stanie rzeczoznawców? ;P

    Raczej do kiedy, bo dawniej mial.

    J.

  • 15. Data: 2010-06-18 21:27:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > O widzisz, to już wiem o co pytac.

    Zapytaj się też ich dlaczego to nazwali po angielsku w polskiej firmie :-)

  • 16. Data: 2010-06-19 01:09:01
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Nie pomagasz. Ja pytam czy inne AC mają również mało sensowne ograniczenie
    > czasu samochodu zastępczego. Ty natomiast powtarzasz mantrę "trzeba bylo
    > czytać". _Ja_ _wiem_. Tylko wole nie chodzic po ubezpieczycielach i pytać
    > kazdego z osobna o to. Może ktoś z grupowiczów ma po prostu informację że
    > jego AC tego czasu nie ogranicza. Potrzebuje tylko tyle wiedzieć.

    Ale dlaczego mało sensowne? Przecież wypożyczenie takiego samochodu
    kosztuje. Hestia w standardzie też daje tydzień, dwa tygodnie kosztują - nie
    pamiętam dwie, albo trzy stówy więcej. Na miesiąc - odpowiednio więcej.
    Zatem zamiast składki rzędu 2-3 k płacisz 2,5-3,5 tysiąca. Proste?

    --
    Yogi(n)

  • 17. Data: 2010-06-19 12:13:07
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 18 Cze, 16:51, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > jak cos ukradną. Na czekanie na jakieś papiery. Na czekanie na jakies
    > papiery v2. Na umorzenie. Na weryfikację. I jeszcze pewno na coś co
    > zapomniałem.
    >
    > Pytam panienki na infolinii na ile czasu mam samochód zastępczy.
    > Dowiaduje się za na 7 dni. Mam co prawda czym jeździć i mi nie zależy,
    > ale ... jak to na 7 dni? A nie do końca?
    >
    > Calośc w PZU. Czy inni tez mają tak daleko posuniętą biurokrację? Ja
    > rozumiem 2 dni. Ale 12 ?
    >
    > pytania:
    >
    > A) Mam mozliwości prawne to przyspieszyć?

    Zadzwonic na partyline i umwic sie na ogledziny. Moga przyjechac nawet
    do ciebie do pracy. Ale trzeba sie umowic na okreslona godzine.
    Pojechac do CLS-u po papiery i wypisac epistole ze cedujesz calosc
    zadan dotyczacych likwidacji na warsztat. Do zalatwienia w 2 dni.
    Odstawic auto do warsztatu. (1-2 dni roboty).
    Odebrac auto i czekac na papier w PZU ze zrobili tak i smak i
    wyplacili tyla a tyle warsztatowi.

    BTW. Wez pod uwage ze w CLS-ie moze byc kolejka bo powodz itp.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 18. Data: 2010-06-19 15:25:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 17:42:34 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > Myslę że nie zrozumiałeś pytania. Ja pytam czy inni tez ograniczają czas
    > samochodu zastępczego do jakiś odgórnych limitów. Moge oczywiście sie
    > przejśc po ubezpieczycielach i poczytać, ale może ktoś wie tak po prostu.

    Allianz - ASO Citroena jest jednocześnie rzeczoznawcą. W efekcie nie
    czekasz.

    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2010-06-19 16:46:26
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-06-18, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wszyscy tak robia - kazdy ogranicza swoje ryzyko.
    > Co ty bys chcial - przy szkodzie za 600zl dostac jeszcze zastepcze
    > auto na dwa tygodnie ? :-)

    Pewnie by chciał dostać naprawiony samochód po jednym-dwóch dniach, a
    nie po dwóch tygodniach. Zwłaszcza jak na samą naprawę potrzeba dwóch
    godzin...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 20. Data: 2010-06-19 23:45:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 19 Jun 2010 16:46:26 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Pewnie by chciał dostać naprawiony samochód po jednym-dwóch dniach, a
    > nie po dwóch tygodniach. Zwłaszcza jak na samą naprawę potrzeba dwóch
    > godzin...

    Popatrz, tak właśnie mam z moim Berlingo.

    --