    From: grapeli23 <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czas na Windows 10
    Date: Mon, 30 Jan 2017 21:29:01 -0000 (UTC)
    <o6lkrr$gc3$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <o6oafe$goj$1@dont-email.me>

    Dnia 30.01.2017 Mario <M...@...pl> napisał/a:

    > Ale to znaczy, że na zasadzie OS robi się soft z którego mogą korzystać
    > tylko programiści. Czyli środowisko OS zgadza się na życie w getcie i na
    > to że nigdy nie przekroczą jakichś smętnych kilku procent.
    > A podejście twórców OS, że skoro jest dostępne (i zazwyczaj za darmochę)
    > to nikt nie może oczekiwać dobrej roboty należałoby upowszechnić.
    > Wolontariusze typu "Lekarze bez granic" mogą operować brudnymi rękami i
    > w dodatku po operacji nie zszywać pacjenta. Niech sam sobie dokończy
    > rozgrzebaną robotę.

    O jakim ty gettcie mówisz. O windowś na desktopie z 10% udziałem w skali
    całego rynku informatycznego.
    Linuksa wykorzystują najwięksi gracz na rynku. Wszystkie usługi Googla
    działają pod tym systemem. Czy o tak niepozornym Androidzie wspominając.
    To że Zdzichu i Krycha wynajdzie w sieci jakiegoś "linuksa" i znim
    wojuje, czy ma z nim ból to już wyłącznie ich problem. Jeśli chce mieć
    Linuksa gwarantowanym wsparciem producenta, to niech zakupi Chromebooka
    za 120$. Odejdzie problem z instalacją i konfiguracją. Dostanie to w
    prezencie po zakupie.