  • Data: 2017-01-31 18:16:54
    Temat: Re: Czas na Windows 10
    Od: grapeli23 <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31.01.2017 Mario <M...@...pl> napisał/a:
    [...]
    > Mówię o opisanej tu przed przedpiśców postawie deweloperów
    > oprogramowania OS polegającej na tym ze przez lata zlewa się
    > zgłaszających bugi, nie wprowadza się zrobionych przez kogoś łatek tylko
    > uważa się że każdy z użytkowników ma sobie sam poprawiać bo przecież
    > dostał za darmochę.

    Na czym ta teza się opiera. Tak mi się wydaje.
    To niech ci się tak wydaje, głoś ją i rozpowszechniaj.

    Szkoda klawiatury aby wymieniać jakie to błędy są nie łatane na
    cudownych komercyjnych zmkniętoźródłowych OS-ach.

    "Microsoft Removes 260-Character Path Length Limit in Windows 10
    Redstone"
    http://news.softpedia.com/news/microsoft-removes-260
    -characters-path-length-limit-in-windows-10-redstone
    -504596.shtml

    O cudach i babolach w ichnich kompilatorach, to księgi można pisać.