    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czas na Windows 10
    Date: Sun, 29 Jan 2017 21:55:14 +0100
    <o6kjet$du7$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>

    On 2017-01-29 14:04, Marek wrote:
    > Jak witać w kontekście kodu, który ma otworzyć konkretny plik dla
    > niektórych programistow jest to wyrocznia

    Tu chodziło o coś innego. Dzielili tą nazwe pliku na dwie częsci a potem
    sklejali gdzieś dalej. Pierwsza częsc była dodatkowo wykorzystywana do
    czytania jakiegoś pliku z napisami, przypuszczam że "lyrics" do muzyki
    midi, nie mam takich plików więc tylko zgaduje.

    To bez znaczenia. Takich bugów jest miliardy w sofcie na linuxa. Dzisiaj
    na przykład Ubuntu auto updater nie działa resize na oknie. Odpalam z
    konsoli a w konsoli wali ostrzezeniami Xów że koordynaty poza
    dopuszczalnym zakresem. Spieprzyli. Żałosne że developer nawet nie zadał
    sobie trudu żeby to przetestować. Fix buga i na produkcję. Jak będzie
    regresja to sie naprawi w next release, na razie ma to w dupie.

    Instalator flasha nie działał z powodu literowki w urlu (nie pamiętam
    już co to była za dystrybucja, na pewno nie Ubuntu), ktoś zapomiał
    dokleić ':' i wiadomo gdzie. Wontfix, za to kilka postów jak naprawić
    samemu, żaden nie działa bez kombinowania ...

    Windows z kolei ze 3 miesiące temu zgubił funkcje rozłaczania VPN z
    paska notyfikacji, po hałasie na forach przywrocił po czym zgubił ją
    znowu chwile temu. Bo, Panie, komu to potrzebne?

    Steam dostarczał instalator który nie działał na prawie wszystkich
    poopularnych dystrybucjach Linuxa, od przynajmniej roku. Gdzieś trafiłem
    na forum gdzie napisali że dziala na xxx i nie widza problemu. Wontfix.
    Acz po roku naprawili, teraz instalator wymaga tylko 1, max 2 poprawek w
    skryptach żeby się odpalić na Ubuntu (choć nie wszystko działa). Czyli
    postęp.

    Przy pewnym okreslonym rozwoju oprogramowania ilośc dziadostwa jest taka
    sama bez względu czy programują pryszczate nastolatki czy dobrze
    oplacane corncoby. "Asymptota dziadostwa" zostaje osiągnięta za każdym
    razem. Tylko czasem to dziadostwo jest open source a czasem closed. To
    drugie przynosi mniej wstydu.