  • Data: 2016-06-17 10:27:13
    Temat: Re: Czajnik w przerwie meczu
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1cxcj73ahsswb.1emqmot66w1h2.dlg@40tude.net...

    > Prawdopodobnie zaden.
    > Szczegolnie, ze o 22:30 byl drugi spadek, wiekszy i dlugi.
    >
    > Innymi slowy: Polska nie Anglia, i w przerwie nie herbate pije :-)

    Tylko co ja mogę pić, skoro mi alkoholu nie wolno...?
    :)) (wcale nie jest mi z tego powodu smutno) :))
    Zresztą, i tak nie oglądałem jeszcze żadnego meczu (pomińmy powody)... Ale
    załóżmy, coby gdyby...?
    A! Wiem! Mogę pić kawę! Ale co jeszcze...?
    :))
    W każdym razie odpaliłem radio i próbowałem coś zagadać... aby już tak za
    bardzo OT nie było :)

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

    PS. NMSP, PB :)