  • Data: 2011-04-09 05:57:07
    Temat: Re: Cytowanie
    Od: "Oldy" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Oldy" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:...

    Temat może nie na grupę, ale ostatnio było o nim tutaj głośno!
    Od niepamiętnych czasów ( ok 20 lat), używałem programów umożliwiających
    poprawne cytowanie- przyjęte przez uczestników grup. W obecnej chwili używam
    laptopa z Win 7 HP który potrzebny mi jest tylko do celów zawodowych. Nie
    oznacza to jednak, że nie zajrzę na poszczególne grupy. aby dowiedzieć się
    czegoś ciekawego (proszę zaważyć, że dominują pyskówki nie wnoszące nic do
    tematu).
    Wracając do rzeczy: mam zainstalowany Windows Live, gdzie nie ma możliwości
    cytowania w przyjęty sposób. Czy oznacza to, że muszę przeinstalować
    komputer, aby uczestniczyć w grupie?
    Być może programiści doszli do wniosku, że należy cytować inaczej, bo trudno
    przypuszczać, że dopuszczono się takiego niedopatrzenia?
    Proszę mi odpowiedzieć w jaki sposób mają uczestniczyć w grupie posiadacze
    Windows Live?
    Pozdrawiam
    Oldy
    PS
    Swego czasu, na grupach zwracano uwagę na formę, ale treść była
    najistotniejsza. Obecnie mamy wielu obrońców formy, nie wnoszących żadnych
    nowych treści:(