  • 1. Data: 2011-01-24 22:27:23
    Temat: Cyfrowy Polsat FTA
    Od: Bartłomiej Syryjczyk <g...@a...net.pl>

    Witam,
    Czy po rozwiązaniu umowy mogę za pomocą starego tunera CP odbierać
    kanały FTP? Sprzedawca zapewniał mnie, że tak, ale jakoś mu nie ufam.
    Został mi tuner (Echostar DSB-717) ze starą kartą po przedłużeniu
    umowy (podpisanie nowej, rozwiązanie starej). Chcę go wywieźć na wieś,
    by móc sporadycznie obejrzeć TV.

    --
    guzik

  • 2. Data: 2011-01-24 22:31:25
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat FTA
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2011-01-24 23:27, Bartłomiej Syryjczyk pisze:
> [...]
    > Został mi tuner (Echostar DSB-717) ze starą kartą po przedłużeniu
    > umowy (podpisanie nowej, rozwiązanie starej). Chcę go wywieźć na wieś,

    Po zakończeniu umowy na ten tuner pewnie zablokują wszystko i żeby
    odblokowali fta będziesz musiał zadzwonić na infolinię. Generalnie
    sprzedawca mówił prawdę.

  • 3. Data: 2011-01-24 22:34:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 24.01.2011 23:27, Bartłomiej Syryjczyk pisze:
> [...]
    > Został mi tuner (Echostar DSB-717) ze starą kartą po przedłużeniu
    > umowy (podpisanie nowej, rozwiązanie starej). Chcę go wywieźć na wieś,

    tak, dopóki ta karta będzie w slocie.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 4. Data: 2011-01-24 23:42:17
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    > Czy po rozwiązaniu umowy mogę za pomocą starego tunera CP odbierać
    > kanały FTP? Sprzedawca zapewniał mnie, że tak, ale jakoś mu nie ufam.

    Mi sprzedawca radził zamiast darmowej dzierżawy - zakup na własność
    modułu CI - żeby potem móc oglądać przy jego pomocy programy FTA :)

  • 5. Data: 2011-01-25 00:11:56
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Jan 24, 11:42 pm, Padre <P...@n...net> wrote:

    > Mi sprzedawca radził zamiast darmowej dzierżawy - zakup na własność
    > modułu CI - żeby potem móc oglądać przy jego pomocy programy FTA :)

    Prawdopodobnie pójda FTA ale omijajac modul CI ;-)

    Prawde mówiac dziwie sie, ze jest taki organ konstytucyjny KRRiTV a
    brak jest regulacji w kwestii uzywania odbiornika po rozwiazaniu umowy
    abonentowej.
    By w ten sposób ograniczyc ilosc elektrozlomu produkowanego posrednio
    przez bylych klientów platform satelitarnych.

    Szczególnie, ze cyfryzacja i wprowadzanie NTC niesie tyle
    nieprawidlowosci i kontrowersji. To chyba nikt nie ma watpliwosci, ze
    tak jest?

    Niestety brak jest prawie kanalów, które dzialalyby z nieaktywna karta
    abonencka.

    Sprawdzcie jesli ktos ma jakas nieaktywna karte, ze TVN Warszawa jest
    takim kanalem FTV - Free To View.

    Ciekaw jestem obserwacji grupowiczów tej sprawie.

    CP przoduje w produkcji dekoderów, które po okresie umowy laduja w
    szafie. Czy tak samo dzieje sie z dekoderami po 'n'?
    Oczywiscie mowa o sprzecie kupionym na wlasnosc lub który przeszedl na
    wlasnosc- zostal splacony przez 2-3 lata umowy.

    --
    Brooks

  • 6. Data: 2011-01-25 06:20:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-25 00:42, Padre pisze:
    > Mi sprzedawca radził zamiast darmowej dzierżawy - zakup na własność
    > modułu CI - żeby potem móc oglądać przy jego pomocy programy FTA :)

    chyba był nietrzeźwy.
    co ma moduł CI do kanałów FTA?
    to co jest nie kodowane oglądasz za darmo.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 7. Data: 2011-01-25 06:36:00
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-25 01:11, Brooks pisze:
> [...]
    > By w ten sposób ograniczyc ilosc elektrozlomu produkowanego posrednio
    > przez bylych klientów platform satelitarnych.

    nie wiem co ma KRRiTV to prywatnej firmy.

    > Niestety brak jest prawie kanalów, które dzialalyby z nieaktywna karta
    > abonencka.

    no co Ty, jest sporo kanałów FTA

    > Sprawdzcie jesli ktos ma jakas nieaktywna karte, ze TVN Warszawa jest
    > takim kanalem FTV - Free To View.

    tvn warszawa jest FTA! oglądasz go bez karty.

    > CP przoduje w produkcji dekoderów, które po okresie umowy laduja w
    > szafie. Czy tak samo dzieje sie z dekoderami po 'n'?

    nie. to że tyle dekoderów po pc zaśmieca szafy i inne miejsca
    to tylko wina abonentów tej platformy. jak ktoś bierze na własność
    dekoder i z tego się cieszy, hmm... jego sprawa, a im też na rękę,
    bo pozbywają się problemu. najlepsze jest jak kończy się gwarancja,
    a klient jest związany umową. może gdyby nie brali tak dużej dzierżawy...
    dekodery n nie są do kupienia i jest to jedyna platforma, która
    nie pobiera opłaty za używanie dekoderów.
    cyfra przed laty też nie sprzedawała dekoderów, ale za to masowo
    jej ginęły wraz z abonentami pojawiając się na giełdzie, ale
    to z powodu, że karta nie jest sparowana z dekoderem i można
    było na nim sporo oglądać. co widać, dekodery po cp leżą w szafach
    a stare mediasaty sprzed dekady jeszcze można kupić.

    > Oczywiscie mowa o sprzecie kupionym na wlasnosc lub który przeszedl na
    > wlasnosc- zostal splacony przez 2-3 lata umowy.

    tylko komu ta własność skoro nic prawie nie można z nim robić.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 8. Data: 2011-01-25 07:35:01
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    Sprawdzcie jesli ktos ma jakas nieaktywna karte, ze TVN Warszawa jest
    takim kanalem FTV - Free To View.

    TVN Warszawa jest już programem kodowanym

    Arek.

  • 9. Data: 2011-01-25 07:41:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-25 08:35, Arek. pisze:
    > Sprawdzcie jesli ktos ma jakas nieaktywna karte, ze TVN Warszawa jest
    > takim kanalem FTV - Free To View.
    >
    > TVN Warszawa jest ju? programem kodowanym

    fakt i to od miesiąca.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2011-01-25 08:20:56
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Prawde mówiac dziwie sie, ze jest taki organ konstytucyjny
    > KRRiTV

    Problem w tym, że ten "konstytucyjny" organ w ogóle do
    niczego nie jest potrzebny :-)

    > ...brak jest regulacji w kwestii uzywania odbiornika po
    > rozwiazaniu umowy
    > abonentowej.

    To akurat mały pikuś :-). "Konstytucyjny" organ nie robi nic
    w kwestiach łamania warunków umów przez dużych operatorów
    (MM, UPC i pewnie paru innych) w kwestii pakietyzacji
    kanałów. Jak wpadniesz do mnie to wyjaśnię Ci o co chodzi
    :-).

    > Niestety brak jest prawie kanalów, które dzialalyby z
    > nieaktywna karta
    > abonencka.

    A za to akurat trudno winić Radę. Przecież oni nie tworzą
    programów...

> [...]
    > Oczywiscie mowa o sprzecie kupionym na wlasnosc lub który
    > przeszedl na
    > wlasnosc- zostal splacony przez 2-3 lata umowy.

    Dlatego MZ nie warto pakować się w jakieś zabawki operatora.
    Na dodatek często masz tam narzuconą listę kanałów, której
    nie możesz zmienić :-). Wolę kupić normalny odbiornik i
    samemu decydować...
    Taki problem mam teraz z UPC, założyłem staruszkom. I
    szczerze mówiąc ja wk....m się po godzinie, mój stary
    następnego dnia ;-). UPC daje STB dla debili...