  • 1. Data: 2011-01-23 09:34:43
    Temat: cyfrowy polsat -> tnk.
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    witam,

    poniewaz ostatnio polsat zapowiedzial rozstanie z bbc,
    to patrze na co by sie tu przerzucic. zalozenia sa takie,
    ze tv ogladam bardzo sporadycznie (i to glownie programy
    informacyjne), wiec wystarczy mi jakosc SD i wyjscie a/v
    w postaci 1xRCA(CVBS)+2xRCA(L+R), ktore wpinam do kompa
    na wejscie liniowe + svideo karty tv.

    o ile oferta tnk(sd) mi odpowiada, to do sprzetu pozostalego
    po polsacie potrzebuje dekoder. no chyba, ze da sie rozpruc
    dekoder polsatu i cos przeprogramowac? mam taki minimalizm:
    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa
    /dekoder-m100-parametry-
    techniczne.cp

    przekopalem troche opinii, w ktorych ludzie przerzucaja
    sie dekoderami i chyba w moje oczekiwania wpasowuje sie
    tani bigsat:
    http://allegro.pl/tuner-bigsat-bs-s-77cx-tnk-fta-naj
    tanszy-sprawdz-
    i1422344003.html

    a moze znacie cos lepszego/tanszego niz ten bigsat?

  • 2. Data: 2011-01-24 18:23:52
    Temat: Re: cyfrowy polsat -> tnk.
    Od: crazy <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-23 10:34, Paweł pisze:

> [...]
    > po polsacie potrzebuje dekoder. no chyba, ze da sie rozpruc
    > dekoder polsatu i cos przeprogramowac? mam taki minimalizm:

    Tunera nie można użyć do innego płatnego pakietu, przeróbki są niemożliwe.

> [...]
    tanszy-sprawdz-
    > i1422344003.html
    >
    > a moze znacie cos lepszego/tanszego niz ten bigsat?

    O BigSat zapomnij. Żartobliwie: składany z odpadów poprodukcyjnych.

    Z innych tanich z czytnikiem to Opticum 4060 lub Linbox F16.

  • 3. Data: 2011-01-24 19:35:28
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    no i zdajesz sobie sprawe że w TNK też nie ma BBC ? :)

    Tuner kupisz za grosze, 80zł nawet z przesyłką za używkę z allegro.

    Pozdrawia BearBag...

  • 4. Data: 2011-01-24 21:10:28
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    BearBag wrote:

    > no i zdajesz sobie sprawe że w TNK też nie ma BBC ? :)

    naturalnie, ale dziecko juz wyroslo z sibibis :) a mord politykow,
    ani innych zbednych celebrytow w HD nie mam zamiaru ogladac.

  • 5. Data: 2011-01-24 23:14:45
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Jan 24, 9:10 pm, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:
    > mord politykow,
    > ani innych zbednych celebrytow w HD nie mam zamiaru ogladac.

    Co to bedzie jak wejdzie 3D nie w powijakach i malymi kroczkami ale
    PELNA GEBA

    Brooks

  • 6. Data: 2011-01-25 20:46:06
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    > naturalnie, ale dziecko juz wyroslo z sibibis :) a mord politykow,
    > ani innych zbednych celebrytow w HD nie mam zamiaru ogladac.

    Zgubiłem sie w tych twoich wywodach, najpierw piszesz, że polsat rozstaje
    sie z BBC wiec szukam alternatywy, a potem piszesz cos o dziecku ktore
    wyroslo z kanalow dzieciecych... ja sie zgubilem.
    Pozdrawia BearBag...

  • 7. Data: 2011-01-25 22:23:45
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    BearBag wrote:

    > Zgubiłem sie w tych twoich wywodach, najpierw piszesz, że polsat rozstaje
    > sie z BBC wiec szukam alternatywy, a potem piszesz cos o dziecku ktore
    > wyroslo z kanalow dzieciecych... ja sie zgubilem.

    prosciej...

    polsat rozstaje sie z bbc, wiec jest okazja sie urwac z umowy.
    dziecko wyroslo z bbc, wiec nie musze isc za tym kanalem do np. n-ki,
    a bajki obecnie ogladamy na dvd. szukam wiec alternatywy dla podstawowywch
    kanalow w SD. tnk wydaje sie optymalna.