  • 11. Data: 2011-01-25 08:27:21
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat FTA
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > tvn warszawa jest FTA! oglądasz go bez karty.

    Już dawno go zakodowali.

  • 12. Data: 2011-01-25 08:30:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-25 09:27, Cavallino pisze:
    > Już dawno go zakodowali.

    sorrki, nie zauważyłem bo cały czas jest.
    teraz popatrzyłem na wykaz.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 13. Data: 2011-01-25 09:08:55
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 25 Sty, 00:42, Padre <P...@n...net> wrote:

    > Mi sprzedawca radził zamiast darmowej dzierżawy - zakup na własność
    > modułu CI - żeby potem móc oglądać przy jego pomocy programy FTA :)

    rozumiem, ze to zart i nie dales sie nabrac.
    zakup modulu CI byloby szczytem frajerstwa ;) zwlaszcza wobec
    mozliwosci gratisowej dzierzawy,

    ale np taki Samsung DSB 305G popolsatowy - o ile odblokowany - jest
    swietnym tunerem SD do FTA moim zdaniem.