  • 21. Data: 2010-09-03 06:13:28
    Temat: Re: Cyfra i Philips DSX - problem
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    p...@4...net
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > Taaak? A niby co to jest?

    Grupa dyskusyjna (jedna z wieeeeeluuuu w usenecie). Nawet nie wiesz
    gdzie się obracasz

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 22. Data: 2010-09-03 07:24:11
    Od: r...@k...pl

    Dnia Fri, 3 Sep 2010 08:13:28 +0200, Big Jack napisał(a):

    > Grupa dyskusyjna (jedna z wieeeeeluuuu w usenecie). Nawet nie wiesz
    > gdzie się obracasz

    Każda grupa dyskusyjna jest formą forum dyskusyjnego. Co z tego, że jest
    wiele grup? To znaczy ni mniej ni więcej, że jest wiele forów!
    Podejrzewam, że w usenecie siedzę dłużej niż większość wypowiadających się
    tutaj. Zadałem konkretne pytanie a widzę, że prawie wszyscy gadają o
    wszystkim tylko nie o właściwym temacie.

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 23. Data: 2010-09-03 07:44:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-03 09:24, r...@k...pl pisze:
    > Podejrzewam, że w usenecie siedzę dłużej niż większość wypowiadających się
    > tutaj.

    to jeszcze o niczym nie świadczy.

    Zadałem konkretne pytanie a widzę, że prawie wszyscy gadają o
    > wszystkim tylko nie o właściwym temacie.

    dostałeś taką odpowiedź jak zadałeś pytanie.
    zacznij od infolinie, podaj jakie rezultaty,
    potem podpowiemy co dalej.

    p.s.
    myślisz, że w c+ nie wiedzą o spliterach?
    takie grupy i fora też śledzą.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 24. Data: 2010-09-03 08:19:20
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    Mnie część kanałów rwie na tym philipsie
    Poruszałem troszkę anteną i jest lepiej

    Dnia 02-09-2010 o 18:10:06 <r...@k...pl> napisał(a):

    > Mam taki tuner (który dostałem kiedyś od Cyfry za złotówkę) u teściowej
    > za
    > ścianą. Podłączony na splitterze. Po ostatnich zmianach FEC na Cyfrze nie
    > ma części programów. Na stronie Cyfry jest instrukcja przeprogramowania i
    > według niej działałem. Niestety efektem jest tylko wycięcie z listy
    > kanałów
    > tych, które nie chodzą!:?))) Ale problem jest dziwny. Na stronie:
    > http://satkurier.pl/news/57066/cyfrowy-polsat-i-cyfr
    a-25-sierpnia-zmiana-fec.html

  • 25. Data: 2010-09-03 09:18:45
    Od: r...@k...pl

    Dnia Fri, 03 Sep 2010 10:19:20 +0200, noy napisał(a):

    > Mnie część kanałów rwie na tym philipsie
    > Poruszałem troszkę anteną i jest lepiej

    O żesz Ty! A już myślałem, że nikt nic mądrego tutaj nie powie! Właśnie
    podejrzewałem, że może być problem z anteną, bo przed przeprogramowaniem,
    też rwało mi te programy, które później przeprogramowanie wycięło. Zaraz
    lecę sprawdzić, czy ostatnie wichury nie przestawiły anteny.
    Dzięki kolego!

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 26. Data: 2010-09-03 09:34:54
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    b1i6t6$....@4...net
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > Każda grupa dyskusyjna jest formą forum dyskusyjnego.

    Grupa dyskusyjna, to grupa dyskusyjna, a nie forum. Nie bez przyczy to
    są dwie różne sprawy.

    > Co z tego, że jest
    > wiele grup?
    > To znaczy ni mniej ni więcej, że jest wiele forów!

    Tzn, że jest wiele grup, a nie forów.

    > Podejrzewam, że w usenecie siedzę dłużej niż większość wypowiadających
    > się
    > tutaj.

    Inni bardziej pojętni, skoro raz uświadomieni nie brną dalej.
    Podjerzewaj dalej, tym bardziej, że nic o tym nie świadczy. Przeciwnie,
    przyszedłeś na grupę dyskusyjną i nazywasz ją forum.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 27. Data: 2010-09-03 09:45:13
    Od: r...@k...pl

    Dnia Fri, 3 Sep 2010 11:34:54 +0200, Big Jack napisał(a):

> [...]
    > Podjerzewaj dalej, tym bardziej, że nic o tym nie świadczy. Przeciwnie,
    > przyszedłeś na grupę dyskusyjną i nazywasz ją forum.

    Widzę, że dopiero rozpocząłeś naukę w gimnazjum i jeszcze do tego pani z
    wami nie doszła. Każda forma dyskusji między wieloma osobami podlega pod
    nazwę forum dyskusyjnego! I obojętnie czy to się nazywa grupa dyskusyjna,
    lista dyskusyjna, lista mailowa czy inny pies! Obojetnie czy jest toczona
    live czy tak jak tutaj za pośrednictwem przesyłanych wiadomości nie będącym
    niczym innym tylko formą maila! Doucz się trochę więcej mądralo!

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 28. Data: 2010-09-03 10:27:54
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@4...net
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > Widzę, że dopiero rozpocząłeś naukę w gimnazjum i jeszcze do tego pani
    > wami nie doszła.

    Zmartwię Cię, ale daleko się rozminąłeś ze stanem faktycznym. A skoro
    widzisz coś, czego nie ma, to może warto skonsultować się z lekarzem
    odpowiedniej specjalizacji. Jakiej, to już zapytaj na odpowiedniej
    _grupie_ dyskusyjnej.

    > Każda forma dyskusji między wieloma osobami podlega pod
    > nazwę forum dyskusyjnego!

    Taaaaa, np. telekonferencja telefoniczna ROTFL
    Puknij się w ten pusty sagan i nie brnij dalej, co już wcześniej
    sugerowałem.

> [...]
    > live czy tak jak tutaj za pośrednictwem przesyłanych wiadomości nie
    > będącym niczym innym tylko formą maila! Doucz się trochę więcej

    Powinieneś się porozglądać za sprzętem do kruszenia betonu, żeby go
    zastosować na sobie. Ostatecznie może być młotek.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 29. Data: 2010-09-03 10:35:49
    Od: r...@k...pl

    Dnia Fri, 3 Sep 2010 12:27:54 +0200, Big Jack napisał(a):

    > ble ble ble

    Nie będę z tobą dyskutował bo widzę, że i tak nie potrafisz się przyznać do
    swojej głupoty a poza tym to nie jest miejsce na takie rzeczy.
    Ale podam jeszcze przykład na twoje niedorozwinięcie.
    Zadałem konkretne pytanie dotyczące tunera Philipsa. Twoja pierwsza
    odpowiedź w tym wątku brzmi:
    Co to ma wspólnego z moim pytaniem? A ja mam niebieskie majtki z czerwoną
    obwódką! Co prawda bez flasha ale czy masz przynajmniej takie??
    Żegnam, tym razem bez pozdrowień palancie.

    --
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 30. Data: 2010-09-03 11:01:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-03 12:35, r...@k...pl pisze:
    > Zadałem konkretne pytanie dotyczące tunera Philipsa

    > odpowiedź w tym wątku brzmi:

    to Ci odpowiedział, co prawda z ironią, lecz prawdziwie.
    od jakiegoś czasu c+ sprzedawała philipsy z wyrwanym układem
    rs232, więc zmiana czegokolwiek to tylko przez sat.
    a jak przez sat to tylko przez infolinie.
    jakby miał czynny port to można wgrać inny soft i inną liste.
    mogą być problemy z sygnałem, może być uszkodzony.

    > Co to ma wspólnego z moim pytaniem?

    trochę ma

    --
    pozdrawiam. pawell32