  • 1. Data: 2010-09-02 16:10:06
    Temat: Cyfra i Philips DSX - problem
    Od: r...@k...pl

    Mam taki tuner (który dostałem kiedyś od Cyfry za złotówkę) u teściowej za
    ścianą. Podłączony na splitterze. Po ostatnich zmianach FEC na Cyfrze nie
    ma części programów. Na stronie Cyfry jest instrukcja przeprogramowania i
    według niej działałem. Niestety efektem jest tylko wycięcie z listy kanałów
    tych, które nie chodzą!:?))) Ale problem jest dziwny. Na stronie:
    http://satkurier.pl/news/57066/cyfrowy-polsat-i-cyfr
    a-25-sierpnia-zmiana-fec.html
    podają, że dla Cyfry zmieniły parametry transpondery: 15, 114 i 110. O
    dziwo te ze 110 i 114 są! Nie ma tylko tych z 15. Ktoś ma jakiś pomysł?

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 2. Data: 2010-09-02 16:15:20
    Temat: Re: Cyfra i Philips DSX - problem
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > ma części programów. Na stronie Cyfry jest instrukcja przeprogramowania i
    > według niej działałem. Niestety efektem jest tylko wycięcie z listy

    To znaczy co, nie masz już ich na liście?
    I liczysz, że ktoś z grupy Ci je przywróci? ;-)

    Maila do Cyfry napisz.
    I wrzuć tu odpowiedź jak dostaniesz.

  • 3. Data: 2010-09-02 16:57:56
    Od: r...@k...pl

    Dnia Thu, 2 Sep 2010 18:15:20 +0200, Cavallino napisał(a):

    > To znaczy co, nie masz już ich na liście?
    > I liczysz, że ktoś z grupy Ci je przywróci? ;-)
    >
    > Maila do Cyfry napisz.
    > I wrzuć tu odpowiedź jak dostaniesz.

    Widzę, że nie masz za wielkiego pojęcia o tym tunerze. To nie jest Ferdek,
    któremu można wgrać listę programów.

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 4. Data: 2010-09-02 17:21:19
    Od: "L" <n...@n...com>

    > Widzę, że nie masz za wielkiego pojęcia o tym tunerze. To nie jest Ferdek,
    > któremu można wgrać listę programów.

    że co proszę? od bez mała zarania , do phila można wgrać listę przez RSa -
    nie trwa to jak przed laty ponad 1/2godz a niespelna 2 minuty plus czas gdy
    tuner się uruchamia a to trwa też niespełna 2 minuty

  • 5. Data: 2010-09-02 17:32:55
    Od: r...@k...pl

    Dnia Thu, 2 Sep 2010 19:21:19 +0200, L napisał(a):

    > ?e co prosze? od bez ma?a zarania , do phila mo?na wgraae liste przez RSa -
    > nie trwa to jak przed laty ponad 1/2godz a niespelna 2 minuty plus czas gdy
    > tuner sie uruchamia a to trwa te? niespe?na 2 minuty

    Do NORMALNEGO Philipsa! A nie do "Cyfrowego" za złotówkę z wyciętym RS-em!!

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 6. Data: 2010-09-02 17:43:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    n...@4...net
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > Do NORMALNEGO Philipsa! A nie do "Cyfrowego" za złotówkę z wyciętym
    > RS-em!!

    Ja mam normalnego, Cyfrowego z RS-em i 4MB flash :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2010-09-02 18:06:46
    Od: r...@k...pl

    Dnia Thu, 2 Sep 2010 19:43:44 +0200, Big Jack napisał(a):

    > Ja mam normalnego, Cyfrowego z RS-em i 4MB flash :P

    Ale napewno nie za złotówkę!:)))

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 8. Data: 2010-09-02 18:28:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Widzę, że nie masz za wielkiego pojęcia o tym tunerze. To nie jest Ferdek,
    > któremu można wgrać listę programów.

    Chyba nie zrozumiałeś mojego posta.

  • 9. Data: 2010-09-02 18:28:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale napewno nie za złotówkę!:)))

    Mylisz się, były i za 1 zł bez wyciętych RS-ów.

  • 10. Data: 2010-09-02 18:29:46
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    v...@4...net
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > Ale napewno nie za złotówkę!:)))

    Nie za złotówke. Za więcej, ale ma wszystko, a o to chodzi :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675