  • 31. Data: 2010-09-03 11:03:05
    Temat: Re: Cyfra i Philips DSX - problem
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    0svy68$....@4...net

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 32. Data: 2010-09-03 11:36:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *Big Jack* napisał(-a):

> [...]

    Głupi to sam jesteś, co stwierdzam z przykrością mimo wszystko.

    Sam jesteś niedorozwinięty, bo nie potrafisz pokojarzyć czego dotyczyła
    moja odpowiedź. Mało tego, manipulujesz wypowiedzią swoją i moją. I dla
    przypomnienia jak było:

    Żegnam, idź się powieś pierdolcu

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 33. Data: 2010-09-03 11:44:32
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    *Użytkownik* napisał(-a):

> [...]

    ** RS-em!!

    * Ja mam normalnego, Cyfrowego z RS-em i 4MB flash

    P.S.
    Zawsze bawi mnie to, że jak komuś brakuje merytorycznych argumentów w
    dyskusji, to swojemu interlokutorowi przypisuje, że zaczął bądź ledwie
    skończył pobieranie nauk w dowolnie wybranej szkole.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 34. Data: 2010-09-03 12:57:29
    Od: r...@k...pl

    Dnia Fri, 3 Sep 2010 13:44:32 +0200, Big Jack napisał(a):

> [...]
    > ** RS-em!!
    >
    > * Ja mam normalnego, Cyfrowego z RS-em i 4MB flash

    Wiesz przygłupie czym się różnimy?
    Tym, że ja jak nie mam nic mądrego do powiedzenia to siedzę cicho,
    natomiast ty chyba sobie chciałeś swoją odpowiedzią poprawić statystyki
    obecności na FORUM! Pytałem o coś innego i za przeproszeniem dla innych,
    gówno mnie obchodzi, że ty masz Philipsa z RS-em i w dodatku flashem
    CZTEROMEGABAJTOWYM!
    Noy pokazał, że zrozumiał o co chodzi w moim pytaniu ale ty widać masz
    problemy z ilością oleju w swoim jak to określiłeś "saganie"! Do nauki
    tumanie!

    --
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 35. Data: 2010-09-03 13:01:58
    Od: r...@k...pl

    Dnia Fri, 03 Sep 2010 13:01:09 +0200, pawell32 napisał(a):

    > to Ci odpowiedział, co prawda z ironią, lecz prawdziwie.
    > od jakiegoś czasu c+ sprzedawała philipsy z wyrwanym układem
    > rs232, więc zmiana czegokolwiek to tylko przez sat.
    > a jak przez sat to tylko przez infolinie.
    > jakby miał czynny port to można wgrać inny soft i inną liste.
    > mogą być problemy z sygnałem, może być uszkodzony.

    > trochę ma

    Ale przecież po tym co napisałem wyraźnie widać, że problem jest sprzętowy
    a nie w kwestii oprogramowania. Noy zrozumiał to i potwierdził moje domysły
    a o to głównie mi chodziło i jak sprawdzę Noy ma u mnie skrzynię browca a
    ten co się zna na definicji "forum" natomiast nie ma nic więcej do
    powiedzenia może się uwalić gdzie mu się podoba! To nie jest bynajmniej do
    Ciebie!

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 36. Data: 2010-09-03 13:52:13
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    g...@4...net
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > Wiesz przygłupie czym się różnimy?

    Tym, że Ty jesteś betonem najwyższej twardości. Niereformowalnym jak
    wielka płyta

    > natomiast ty chyba sobie chciałeś swoją odpowiedzią poprawić
    > statystyki
    > obecności na FORUM!

    Na żadnym forum nie miałem wątpliwej przyjemności z Tobą dyskutować w
    związku z czym statystyk sobie ani nie poprawiam, ani nie odczuwam tego
    potrzeby.

    > gówno mnie obchodzi, że ty masz Philipsa z RS-em i w dodatku flashem
    > CZTEROMEGABAJTOWYM!

    I gówno kogo obchodzi, że Twoja teściowa nie ma jakiś programów.

    > Do nauki
    > tumanie!

    Lepiej byś pomyślał o sobie i mimo że nie lubię się powtarzać to jeszcze
    raz: idź się powieś pierdolcu.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 37. Data: 2010-09-03 14:53:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

  • 38. Data: 2010-09-03 15:40:19
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > O żesz Ty! A już myślałem, że nikt nic mądrego tutaj nie powie! Właśnie
    > podejrzewałem, że może być problem z anteną, bo przed przeprogramowaniem,
    > też rwało mi te programy, które później przeprogramowanie wycięło. Zaraz
    > lecę sprawdzić, czy ostatnie wichury nie przestawiły anteny.
    > Dzięki kolego!

    ustawiłeś tą antenę ? bo widzę że odpowiadasz na inne wątki a tu nic :(

    Arek.

  • 39. Data: 2010-09-03 18:56:53
    Od: r...@k...pl

    Dnia Fri, 3 Sep 2010 17:40:19 +0200, Arek. napisał(a):

    > ustawi?e? t? antene ? bo widze ?e odpowiadasz na inne w?tki a tu nic :(

    No właśnie! Po południu wylazłem z miernikiem sygnału na dach i ustawiłem
    antenę. Miała przechył a to pewnie po ostatniej wichurze. Efekt? Wszystkie
    programy znalazły się po ponownym przeprogramowaniu i są czyste bez zacięć!
    Noy ma u mnie jak powiedziałem skrzynkę browaru. Nie odpowiadałem w tym
    wątku dopóki nie sprawdziłem sam. A w innych odpowiadałem, bo dostawałem
    różne odpowiedzi, głównie od fachowców "polonistów" próbujących wytłumaczyć
    mi co to znaczy słowo forum. Nie dotyczy to wszystkich oczywiście.

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 40. Data: 2010-09-03 19:03:10
    Od: r...@k...pl

    Dnia Fri, 3 Sep 2010 16:53:40 +0200, Cavallino napisał(a):

    > http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    Hahahahahaha! Najlepsze są słowa tego tekstu, rozpoczynające się od słów:
    "Istnieją techniczne..."! I nawet o "forum" tam jest! Big Jack będzie miał
    się z czego podszkolić!

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl