  • 11. Data: 2010-09-02 18:37:38
    Temat: Re: Cyfra i Philips DSX - problem
    Od: r...@k...pl

    Dnia Thu, 2 Sep 2010 20:28:08 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Chyba nie zrozumiałeś mojego posta.

    Dobra! Zadałem chyba prosto brzmiące pytanie oczekując jakiejś podpowiedzi
    ale widzę, że wybrałem złe forum.

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 12. Data: 2010-09-02 18:38:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dobra! Zadałem chyba prosto brzmiące pytanie oczekując jakiejś podpowiedzi

    A podpowiedź, żeby sprawdzić u źródła wydała Ci się za mało zajmująca?
    Nie wierzę, że Cyfra wycięła dużą część programów, więc coś musiało iść nie
    tak.

    > ale widzę, że wybrałem złe forum.

    To nie jest forum.

  • 13. Data: 2010-09-02 19:34:20
    Od: r...@k...pl

    Dnia Thu, 2 Sep 2010 20:38:51 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A podpowiedź, żeby sprawdzić u źródła wydała Ci się za mało zajmująca?
    > Nie wierzę, że Cyfra wycięła dużą część programów, więc coś musiało iść nie
    > tak.

    Niby jak to sobie wyobrażasz? Mam zapytać w Cyfrze dlaczego tuner, który
    mam na splitterze nie działa właściwie? Czytaj następnym razem dokładnie.

    > To nie jest forum.

    Taaak? A niby co to jest?

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 14. Data: 2010-09-02 20:27:07
    Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-02 21:34, r...@k...pl pisze:

    > Niby jak to sobie wyobrażasz? Mam zapytać w Cyfrze dlaczego tuner, który
    > mam na splitterze nie działa właściwie? Czytaj następnym razem dokładnie.

    A bezpośrednio sprawdzić to taki problem? Kabel od satelity ma, więc co
    ma splitter do gadania? Wsadzasz kartę C+, szukasz i zawracasz głowę
    infolinii czemu nie ma.
    Choć u mnie w domu są 3 Philipsy 6030 (jeden jeszcze z czasów WizjiTV),
    wszystko na splitterze i po wrzuceniu wyszukiwania kanałów wszystkie
    poradziły sobie bez problemów.

    Bogdan

  • 15. Data: 2010-09-02 20:53:00
    Od: r...@k...pl

    Dnia Thu, 02 Sep 2010 22:27:07 +0200, Bogdan Kwietniak napisał(a):

> [...]
    > Choć u mnie w domu są 3 Philipsy 6030 (jeden jeszcze z czasów WizjiTV),
    > wszystko na splitterze i po wrzuceniu wyszukiwania kanałów wszystkie

    Włożyłem kartę orginalną i było to samo. A pisząc o splitterze mam na myśli
    nie problem techniczny z nim związany tylko sposób wytłumaczenia na
    infolinii dlaczego używam tego rupiecia skoro mam jeszcze PVR-a! A
    bynajmniej nie mam wykupionej usługi odbioru na dwóch tunerach.
    Ale czy ktoś tu potrafi czytać ze zrozumieniem? Chodzi mi o ewidentny
    problem techniczny! Jeżeli z dwóch pozmienianych transponderów odbiera a z
    trzeciego nie to napewno nie jest to wina Cyfry tylko coś nawala u mnie!!!

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 16. Data: 2010-09-02 21:07:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Niby jak to sobie wyobrażasz? Mam zapytać w Cyfrze dlaczego tuner, który
    > mam na splitterze nie działa właściwie?

    A czemuż by nie?
    Skąd niby oni mogą wiedzieć jaką Ty masz kartę w tym tunerze?
    Sprzedali tuner, to powinni wiedzieć jaką listę obecnie do niego wysłali, bo
    sama raczej tam nie wlazła.

    > Taaak? A niby co to jest?

    Poczytaj, dowiedz się - tak się dłużej zapamiętuje.

  • 17. Data: 2010-09-02 21:08:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > nie problem techniczny z nim związany tylko sposób wytłumaczenia na
    > infolinii dlaczego używam tego rupiecia skoro mam jeszcze PVR-a!

    A co ich to obchodzi?
    Problem nie jest z kartą, tylko z tunerem, ich tunerem.
    I to ich machinacje spowodowały, że ten tuner nie działa.
    Niech myślą co zrobić.

> [...]
    > trzeciego nie to napewno nie jest to wina Cyfry tylko coś nawala u mnie!!!

    Zacząłeś od tego, że programów nie ma na liście.
    Się zdecyduj, są czy nie ma?
    Jak nie ma - to jak chcesz coś odebrać?

  • 18. Data: 2010-09-02 21:17:16
    Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-02 22:53, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > trzeciego nie to napewno nie jest to wina Cyfry tylko coś nawala u mnie!!!

    O sprawdzeniu z kartą nie pisałeś stąd moje pytanie.
    A kto ci broni stwierdzić w rozmowie z C+, że PVR jest w salonie, a DSX
    w sypialni i przekładasz sobie kartę jak chcesz pooglądać nocą?
    Też mi to wyglądało na awarię sprzętową lub błędne oprogramowanie, ale
    chyba nie sądzisz, że uda się go rozwiązać zdalnie. Zwłaszcza, że jak
    sam wspomniałeś, nie ma możliwości wgrania czegokolwiek via RS, więc
    nawet nie zaktualizujesz oprogramowania.

    Bogdan

  • 19. Data: 2010-09-03 06:01:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Taaak? A niby co to jest?

    grupa dyskusyjna - usenet.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 20. Data: 2010-09-03 06:03:06
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > trzeciego nie to napewno nie jest to wina Cyfry tylko coś nawala u mnie!!!

    u Ciebie, ale na ich dekoderze.
    jak z nimi pogadasz to wgrają Ci aktualizacje via sat.
    tak Ci radzą. Czytaj uważnie i nie pluj.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux