  • 51. Data: 2010-09-06 06:06:19
    Temat: Re: Cyfra i Philips DSX - problem
    Od: r...@k...pl

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 23:11:41 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Możesz sobie uważać co tam sobie chcesz, ale to jest tylko Twoje zdanie, a
    > nie prawda objawiona.
    > Jeśli nie widzisz różnicy między usenetem, a masą forów na www, to już jej
    > pewnie nie zobaczysz i nie zrozumiesz, mówi się trudno i żyje się dalej.
    > Ale pozwól tym którzy ją widzą i jednak chcieliby zachowania innego poziomu,
    > żeby o niej pamiętali i przypominali.
    > To że coraz więcej śmiecia nałazi i do usenetu to oczywiście prawda, ale to
    > nic pożądanego i akceptowalnego.

    Widzę matołku, że nawet nie poczytałeś co pisze w linku, którego sam
    podałeś!:))) A tam jest wyraźnie napisane!

    --
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 52. Data: 2010-09-08 10:02:46
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Sun, 5 Sep 2010, Cavallino wrote:

> [...]
    | Ale pozwól tym którzy ją widzą i jednak chcieliby zachowania innego poziomu,

    niewiele wiesz , niewiele widziales , zycie nie jest takie
    proste jak ci sie wydaje
    moze dlatego , ze wolisz pisac i pląkowac , a nie czytac

    jaka jest roznica , a jakie podobienstwo i co to jest:
    pl.rec.motocykle
    http://grupy.scigacz.pl/

    jest takich bramek sporo

    zastanow sie przemysl , jezeli masz czas

  • 53. Data: 2010-09-08 10:25:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <p...@s...pam.szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.LNX.4.64.1009081158310.31264@sci.pam.szcze
    cin.pl...

    > jej
    > poziomu,
    >
    > niewiele wiesz , niewiele widziales

    Ty akurat wiesz wszystko o tym co ja wiem i co ja widziałem.

    > , zycie nie jest takie
    > proste jak ci sie wydaje

    I vice versa.

    > jest takich bramek sporo

    I tym bardziej należy uświadamiać ich użytkownikom, że wchodzą na coś innego
    niż zwykłe forum, a co za tym idzie powinni swoje zachowania przystosować do
    zasad panujących w usenecie.
    Nie ma i nie będzie mojej zgody na przenoszenie do usenetu zwyczajów
    panującego na onetowych forach, niezależnie od tego czy one Ci się podobają
    czy nie.

  • 54. Data: 2010-09-08 20:13:08
    Od: r...@k...pl

    Dnia Wed, 8 Sep 2010 12:02:46 +0200, Jerzy Pastusiak napisał(a):

> [...]
    > http://grupy.scigacz.pl/
    >
    > jest takich bramek sporo
    >
    > zastanow sie przemysl , jezeli masz czas

    Chyba za wymagasz zbyt wielkiego wysiłku myślowego od tego osobnika!

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 55. Data: 2010-09-08 20:14:57
    Od: r...@k...pl

    Dnia Wed, 8 Sep 2010 12:25:34 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nie ma i nie będzie mojej zgody na przenoszenie do usenetu zwyczajów
    > panującego na onetowych forach, niezależnie od tego czy one Ci się podobają
    > czy nie.

    Akurat twojej zgody nikt do tego nie wymaga. A jeżeli chodzi o zasady
    usenetu to sam sobie dopasuj wcześniejsze swoje wypowiedzi do nich ośle!

    --
    RonnyPL - r...@k...pl