  • Data: 2011-10-25 00:08:17
    Temat: Re: Ćwiartka :)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po 4 latach pierdzenia w stołek zapewniam, że to gorsze od jeżdżenia
    > :(

    To nie do końca tak :)

    Ja mam wersję mieszaną - rzygam biurem to jadę w trasę ...
    rzygam trasą - wracam do biura ...

    Można lubić wódę, ale po kilku dniach picia na okrągło pojawia
    się delirium.

    Osobiście współczuję ludziom "skazanym" na absolutną monotonię
    motoryzacyjną, tj instruktorom w L :), pilotom samolotów
    rejsowych :), pracownikom działów księgowości, etc ...

    Ciekawym jest, czy istnieją zawody, w których "wykonywana
    czynność" ta sama przez lata nie nudzi się.

    Hmmm ... aktor filmów porno ? Chyba też nie ... w tej kwestii
    można by zapytać jakiego ginekologa, czy podnieca się na widok ...

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=