  • 1. Data: 2011-10-23 22:54:41
    Temat: Ćwiartka :)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    https://picasaweb.google.com/lh/photo/ggWYhYlbqwQOka
    ypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbMvHk?feat=directlink

    Ciekaw jestem, ile z Was może się pochwalić takim wynikiem...
    12.5 roku w jednym samochodzie, srednio 20k rocznie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2011-10-23 23:06:13
    Temat: Re: Ćwiartka :)
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/ggWYhYlbqwQOka
    ypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbMvHk?feat=directlink

    > Ciekaw jestem, ile z Was może się pochwalić takim wynikiem...
    > 12.5 roku w jednym samochodzie, srednio 20k rocznie.

    Zrobiłem tyle w mniej niż cztery lata, ale samochody były dwa - służbowy i
    prywatny.
    A Twój to z pewnością toyota ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2011-10-23 23:09:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Yogi(n),

    Sunday, October 23, 2011, 11:06:13 PM, you wrote:

    ypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbMvHk?feat=directlink
    > Zrobiłem tyle w mniej niż cztery lata, ale samochody były dwa

    To się nie liczy ;P

    > - służbowy i prywatny.

    Ten też był prywatny, służbowy i znów prywatny... Ale stale ten sam :)
    Pierwsze 100kkm było w 3 lata bez kilku dni. A od 2007 roku jeżdżę
    praktycznie tylko na zakupy :(

    > A Twój to z pewnością toyota ;-)

    Jasssne... Taka trochę koreańska ;D

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-10-23 23:16:30
    Od: BartekK <s...@N...org>

> [...]
    >
    > Ciekaw jestem, ile z Was może się pochwalić takim wynikiem...
    > 12.5 roku w jednym samochodzie, srednio 20k rocznie.
    Ale o co chodzi? Że to mało? Dużo? Że długo w tym samym samochodzie? Bo
    nie rozumiem chyba morału...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2011-10-23 23:23:36
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Ja nie, ale moj brat robi w sluzbowym aucie w 3 lata okolo 180 tys. Po 3
    latach wymiana auta i tak w kolko :)

    sz.

  • 6. Data: 2011-10-23 23:25:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello BartekK,

    Sunday, October 23, 2011, 11:16:30 PM, you wrote:

    ypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbMvHk?feat=directlink
    > Ale o co chodzi? Że to mało? Dużo? Że długo w tym samym samochodzie? Bo
    > nie rozumiem chyba morału...

    Że od nowości w samochodzie, który miał 100kkm nie dotrwać. To dla
    tych, którzy tu byli wtedy i pamiętają "wojnę" Fiat vs. DU.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-10-23 23:35:06
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    ypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbMvHk?feat=directlink

    > Że od nowości w samochodzie, który miał 100kkm nie dotrwać. To dla
    > tych, którzy tu byli wtedy i pamiętają "wojnę" Fiat vs. DU.

    lanosik?;-)

  • 8. Data: 2011-10-23 23:44:12
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Ciekaw jestem, ile z Was może się pochwalić takim wynikiem...
    > 12.5 roku w jednym samochodzie, srednio 20k rocznie.

    Ja miałem wynik ;)
    takie samo auto po 30kkm silnik zarżnął się, wersja 1.6!
    a potem zmieniłem lanosa 2001 na safrane 1993 ale przepaść była :)

  • 9. Data: 2011-10-24 00:00:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/ggWYhYlbqwQOka
    ypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbMvHk?feat=directlink
    > Ciekaw jestem, ile z Was może się pochwalić takim wynikiem...
    > 12.5 roku w jednym samochodzie, srednio 20k rocznie.

    RoMan ;) , z czym do ludzi ? :)

    Ja jako, że mam służbowy zakontraktowany samochód tylko na 50
    000 kilometrów rocznie, robię wszystko co mogę, by nim nie
    przekroczyć tych 50 000 rocznie ... i mam z tym poważny problem ;)

    No chyba, że chodzi Ci o czas pożycia ... ale wiesz ... dla mnie
    auto jak kobieta - po 3 latach to już kazirodztwo :)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 10. Data: 2011-10-24 00:07:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello karkow,

    Sunday, October 23, 2011, 11:35:06 PM, you wrote:

    ypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbMvHk?feat=directlink
    > lanosik?;-)

    Jasne!

    --
    Best regards,