  • 1. Data: 2013-09-22 13:04:10
    Temat: Cudo
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    Wręcz szczena opada... Korzystacie z uaktualnionego niedawno programu
    TouchPal? Jest jakaś klawiatura, nawet płatna, która mogłaby mu dorównać?

  • 2. Data: 2013-09-22 15:15:20
    Temat: Re: Cudo
    Od: W <w...@w...pl>

    Trybun wystukał, co następuje:

    > Wręcz szczena opada... Korzystacie z uaktualnionego niedawno programu
    > TouchPal? Jest jakaś klawiatura, nawet płatna, która mogłaby mu dorównać?

    Można wiedzieć do czego dokładnie pijesz (mniemam że klawiatura) i co w niej
    takiego cudownego?

    Niemniej: swiftkey?

  • 3. Data: 2013-09-22 18:10:19
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-09-22 15:15, W pisze:
    > Trybun wystukał, co następuje:

    > Można wiedzieć do czego dokładnie pijesz (mniemam że klawiatura) i co w niej
    > takiego cudownego?
    >
    > Niemniej: swiftkey?

    Do niczego, ot nie mogłem się powstrzymać od wydania recenzji, temu do
    niedawna przeciętnemu programowi.

    Co cudownego? - wszystko, no prawie wszystko - płynność działania,
    wygląd (wiele skórek do wyboru, i to o nietuzinkowym wyglądzie), słownik
    PL w którym chyba nie ma nieznanego słowa itd.
    Używałem Swiftkey w wersji demo, i raczej w stosunku do niej nie użyłbym
    określenia - cudo.

  • 4. Data: 2013-09-22 18:49:22
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 22 Sep 2013 13:04:10 +0200, Trybun <I...@j...pl> wrote:

    >Wręcz szczena opada... Korzystacie z uaktualnionego niedawno programu
    >TouchPal? Jest jakaś klawiatura, nawet płatna, która mogłaby mu dorównać?

    Nawet fajna klawiatura, tylko jak dla mnie ma jedną podstawową wadę,
    piszę smy bez polskich znaków a tu się nie da ich pominiąć z tego co
    widzę? Jest na to jakiś sposób?
    Mam wersje swype bezogonkową i działa dobrze.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-09-22 18:55:07
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-09-22 18:49, dizel pisze:

> [...]
    > widzę? Jest na to jakiś sposób?
    > Mam wersje swype bezogonkową i działa dobrze.

    No jeszcze nie wypróbowałem pod tym względem, ale może wystarczy
    odznaczyć polski słownik i używać tylko angielskiego?, ale wtedy chyba
    straci się podpowiedzi, no i możliwość pisania "gestami"...

  • 6. Data: 2013-09-23 02:17:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" l1miqs$pmr$...@u...news.interia.pl

    > Wręcz szczena opada... Korzystacie z uaktualnionego
    > niedawno programu TouchPal? Jest jakaś klawiatura,
    > nawet płatna, która mogłaby mu dorównać?

    Przepraszam za trudne pytanie -- ale tam są dwie... ;)
    Zainstalowałem obie i jedną uruchomiłem.

    https://play.google.com/store/apps/developer?id=CooT
    ek&hl=pl

    Którą masz na swej myśli? I przy okazji -- co uczynić, aby
    smartfon czytał (na dodatek po polsku, lub raczej w języku
    tekstu) tekst ze strony WWW?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-09-23 05:50:24
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 22 Sep 2013 18:10:19 +0200, Trybun <I...@j...pl> wrote:

> [...]
    >PL w którym chyba nie ma nieznanego słowa itd.
    >Używałem Swiftkey w wersji demo, i raczej w stosunku do niej nie użyłbym

    A rozmawiac przez niego mozna?...

    A.L.

  • 8. Data: 2013-09-23 09:18:59
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 22 Sep 2013 18:55:07 +0200, Trybun <I...@j...pl> wrote:

    >No jeszcze nie wypróbowałem pod tym względem, ale może wystarczy
    >odznaczyć polski słownik i używać tylko angielskiego?, ale wtedy chyba
    >straci się podpowiedzi, no i możliwość pisania "gestami"...

    Jak odznaczysz polski to słowa pisze po angielsku. Co do ogonków jest
    na to sposób ale trzeba zewnętrzną aplikacje instalować GO Sms Pro,
    albo Handcent sms one mają w opcjach że przed wysłaniem sms obcinają
    ogonki.
    Koniec końców klawiatura fajna ale przez te ogonki wróciłem do swype,
    za bardzo się do niego przyzwyczaiłem:)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-09-23 10:01:38
    Od: W <w...@w...pl>

    dizel wystukał, co następuje:

> [...]
    > ogonki.
    > Koniec końców klawiatura fajna ale przez te ogonki wróciłem do swype,

    No ale problem ogonków dotyczy tylko wysyłania sms więc chyba sensowne jest,
    żeby to aplikacja odpowiedzialna za rzeczone wysyłanie je wycinała? ;)

  • 10. Data: 2013-09-23 10:02:39
    Od: W <w...@w...pl>

    Trybun wystukał, co następuje:

    > Do niczego, ot nie mogłem się powstrzymać od wydania recenzji, temu do
    > niedawna przeciętnemu programowi.

    Trochę krótka, i nawet nie wspomniałeś do czego aplikacja służy, wiec
    recenzja mocno słaba :P

> [...]
    > słownik PL w którym chyba nie ma nieznanego słowa itd.
    > Używałem Swiftkey w wersji demo, i raczej w stosunku do niej nie

    Kiedyś go próbowałęm - był mocno toporny, chodził strasznie wolno a
    podpowiedzi miał często z kosmosu. Miliona skórek też nie potrzebuję - może
    być kilka, byle by były proste i o stonowanej kolorystyce ;)

    Swiftkey mnie z kolei bardzo pasuje - używam od bardzo dawna i wtedy jego
    podpowiedzi były bezkonkurencyjne. A teraz chyba 'nauczył' się mojego
    sposobu pisania i podpowiedzi są... jeszcze lepsze.