    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Cudo
    Date: Mon, 23 Sep 2013 09:18:59 +0200

    On Sun, 22 Sep 2013 18:55:07 +0200, Trybun <I...@j...pl> wrote:

    >No jeszcze nie wypróbowałem pod tym względem, ale może wystarczy
    >odznaczyć polski słownik i używać tylko angielskiego?, ale wtedy chyba
    >straci się podpowiedzi, no i możliwość pisania "gestami"...

    Jak odznaczysz polski to słowa pisze po angielsku. Co do ogonków jest
    na to sposób ale trzeba zewnętrzną aplikacje instalować GO Sms Pro,
    albo Handcent sms one mają w opcjach że przed wysłaniem sms obcinają
    ogonki.
    Koniec końców klawiatura fajna ale przez te ogonki wróciłem do swype,
    za bardzo się do niego przyzwyczaiłem:)