  • 1. Data: 2013-09-21 20:18:16
    Temat: Brytalna prawda o potworze...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Po prawdzie nagiej -- czas na {} prawdę brutalną. Stale ciągnę mapki
    do rmaps i mam stale włączony odbiornik GPS, od czasu do czasu coś
    zainstaluję i odinstaluję oraz ściągnę jakąś mapkę do testowanych
    (instalowanych i dezinstalowanych) programów... Ciągłe ładowanie
    akumulatora ładowarką dostarczona wraz ze smartfonem trwa już
    około 20 godzin, ale %% nie przybywa zbyt wiele -- z 35% poziom
    naładowania skoczył raptem na 63% -- w czasie tych niemal 20 godzin
    nieustannego ładowania.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-09-21 22:01:57
    Temat: Re: Brytalna prawda o potworze...
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    miałem to samo, pomogła wymiana kabelka od ładowarki

    --
    Jean

  • 3. Data: 2013-09-22 13:33:36
    Od: Trybun <I...@j...pl>

> [...]
    > około 20 godzin, ale %% nie przybywa zbyt wiele -- z 35% poziom
    > naładowania skoczył raptem na 63% -- w czasie tych niemal 20 godzin

    Wygląda na słabą wydajność ładowarki. Pewnie w produkcji testowane w
    ładowaniu bateryjek o pojemności rzędu 1000-1500mAh a nie z takim
    akumulatorem w jaki wyposażona jest Bestia

  • 4. Data: 2013-09-22 17:44:19
    Temat: Re: Brutalna prawda o potworze...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jean" 523dfb2e$0$1263$6...@n...neostrada.pl

    > miałem to samo, pomogła wymiana kabelka od ładowarki

    Z taką końcówką (mikro) mam tylko dwa -- jeden tu
    i jeden (kilkucentymetrowy) w samochodzie.
    Inwestowanie w druty nie podoba się mi.

    Spróbuję króciuteńkiego przewodu.

    "Trybun" l1mki1$t9o$...@u...news.interia.pl

    > Wygląda na słabą wydajność ładowarki. Pewnie w produkcji
    > testowane w ładowaniu bateryjek o pojemności rzędu
    > 1000-1500mAh a nie z takim akumulatorem w jaki
    > wyposażona jest Bestia

    Telefon najwyraźniej sklecony w pośpiechu. Być może
    z podzespołów odrzuconych przez innych producentów,
    skoro takie masy ludzi maja z nim różne problemy.
    Ja mam żółtą plamkę.

    Ciekawe, czy warto przetestować ;) pracę serwisu.

    -=-

    Ale z Ace miałem też problemy -- znacznie poważniejsze.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-09-22 18:17:11
    Od: Trybun <I...@j...pl>

> [...]
    >

    > Ciekawe, czy warto przetestować ;) pracę serwisu.
    >
    > -=-
    >
    > Ale z Ace miałem też problemy -- znacznie poważniejsze.

    Nie wiem, ale telefon, a osprzęt typu bateria czy ładowarka to chyba
    inne pary kaloszy.. A może się mylę - może takie firmy jak Pentagram,
    Samsung, Nokia itd. same produkuja baterie i ładowarki do swoich telefonów?

    Tzn. jakiego typu były te problemy z Ace?

  • 6. Data: 2013-09-23 01:43:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" l1n57a$v7j$...@u...news.interia.pl

    > Nie wiem, ale telefon, a osprzęt typu bateria czy ładowarka
    > to chyba inne pary kaloszy.. A może się mylę - może takie
    > firmy jak Pentagram, Samsung, Nokia itd. same produkuja
    > baterie i ładowarki do swoich telefonów?

    ZTCW Pentagram używa gotowych podzespołów. Przykładowo -- ekran produkuje LG.
    I ponoć jest to jeden z najlepszych ekranów. Ale złośliwi mówią, że Pentagram
    do budowy swoich urządzeń bierze to, co LG odrzucił jako bezwartościowe śmieci
    okołoprodukcyjne. ;)

    > Tzn. jakiego typu były te problemy z Ace?

    () przechodzenie z WiFi na 3G w Ace; z Monsterem tego problemu nie
    zauważyłem ani razu; natomiast czasami mam problem drobny
    z włączaniem WiFi w Monsterze; Ace czasami nie chciał
    samoistnie podłączyć się do APka; Monster nieraz nie
    chciał uruchomić swego WiFi w ogóle pomimo ,,wciskania''
    stosownej ikonki w pasku powiadomień, czy jak się to
    zowie; włączanie w ,,ustawieniach systemowych'' daje
    dobry efekt, ale czasami na włączenie WiFi trzeba czekać
    ćwierć, czy nawet pół minuty

    () oczywiście mała ilość pamięci w Ace, ale nie mniejsza
    od tego, co deklarował producent na opakowaniu Ace

    () Ace potrafiłem zawiesić tak, że do odwieszenia potrzebowałem cudów
    [Pentagram nie korzysta z cudów -- to oczywiste... pochodzi
    przecież z piekła...]

    () Ace potrafił rozładować się w ciągu jednej godziny używania

    () Monster jest jakoś uczciwszy we wskazywaniu koordynatów; nie umiem tego
    dokładnie określić, ale Ace czasami niby łapał, a jednak nie łapał; nie
    wiem, co gorsze, bo Ace pokazywał coś, choć pozycji jeszcze nie ustalił,
    zaś Pentagram w tym czasie nic nie pokazywał; dla mapy odpalonej na
    laptopie oba urządzenia pokazywał tak samo, to znaczy laptop nie widział
    tego, co pokazywał zawczasu/przedwcześnie Ace

    () w Ace dłużej trwał restart, ale Ace nie restartował się bez widocznej
    przyczyny, jak czasami (chyba coraz rzadziej) czyni Monster; możliwe,
    że Ace nie notował samoistnych restartów, gdyż był często restartowany
    z uwagi na wyczerpanie się akumulatora

    () na Ace miałem problemy z poprawnym odpaleniem i stabilnym zachowaniem
    wielu aplikacji; Monster pod tym względem jest lepszy, choć akurat jest
    i taka aplikacja, która na Ace pracowała lepiej/użyteczniej

    podawanie koordynatów po BT do laptopa w Ace wymagało programu
    zżerającego około 1/5 CPU ACE; Monster zadawala się programem,
    który podając poprawnie współrzędne, niemal nie obciąża CPU
    telefonu; ten program to przykład i takich programów jest sporo

    aplikacja chodząca bez trudu na Ace i z trudem na Momsterze
    pokazuje transfer i po WiFi, i po 3G; Ace ładował ją przy
    restarcie bezproblemowo, zaś Monster czasami ją załaduje,
    czasami nie załaduje jej...

    jedna z aplikacji obsługująca grupy dyskusyjne była writeonly, ;)
    bez możliwości poprawiania wpisywanego tekstu z uwagi na to, że
    kursor był w innym miejscu na ekranie niż był naprawdę

    () jeśli chodzi o połączenie via USB -- Ace poprawnie współpracował
    z W7Starterem, jakiś czas (nie wiem, co później zmieniłem) poprawnie
    współpracował z WXP i poprawnie współpracował z telewizorem; Monster
    nie współpracuje ani z W7S, ani z WXP pomimo czynionych starań, ale
    bez jakiegokolwiek problemu współpracuje z telewizorem...

    Już niemal kupiłem nową kartę pamięci mikroSD -- 8 GB klasy 10.
    20 MB/s czytanie i 15 MB/s zapisywanie. Okazało się jednak (już
    przy kasie) że nie mam stosownej karty kredytowej. :) Co za pech.
    Karta mikroSD kosztowała 24 pln -- razem z przejściówką na pełny
    format SC. Ciągnięcie map muszę przerwać z uwagi na brak pamięci
    na karcie mikroSD. :)

    Przy okazji zauważyłem, że TV widzi cwaną partycję na tej karcie.
    Miałem tylko jedną kartę, której nie spreparowałem -- i właśnie ta
    karta padła. Padła tak, że nie mogę skasować jej zawartości, zatem
    nie mogę zareklamować jej i odzyskać szmalu. :) Wszystkie inne karty,
    a mam ich sporo, są różnie spreparowane. Każda potrafi zbootować
    PeCeta, o ilel PeCet bootuje się z karty, ale żadna nie bruździ
    ani w telefonie, ani w aparacie fotograficznym, ani w czymkolwiek
    innym, do czego używam tych kart, a urządzeń takich (wbrew pozorem)
    jest sporo. :) Poza telewizorem chyba nic nie widzi zawartości
    dodatkowych :) partycji razem z innymi partycjami. PeCety widzą
    te dodatkowe partycje w sytuacjach szczególnych. (na PeCetach
    te partycje dorzucałem, zatem musiały być tam widoczne choćby
    w szczególnych okolicznościach)

    Ogólnie -- brak mi Ace. Przywiązuję się do rzeczy. ;)

    Chciałbym kupić tablet z ekranem o przekątnej około 15". :)
    Ale do tego potrzebuję zdrowia -- tablet by był potrzebny
    mi w czasie wyjazdów, na które teraz nie pozwala rozwalony
    kręgosłup.

    W Erze widziałem smartfon z FireFoxem.
    I dowiedziałem się, że niestety wstydliwy AlcatelIdol
    w razie zawieszenia się należy przekazać serwisowi. :)
    Obejrzałem go dokładnie i poza dziurą pasującą do mikrofonu,
    nie znalazłem żadnej innej, w którą można by wsunąć szpilę...

    Ładnie wyglądają smartfony HTC One. :) Ciekawe, jak wyglądać
    będą zera. ;) Chyba należy oczekiwać urządzenia Sony Zero. ;)
    I ciekawe, czy będą mały wstawki bambusowe. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-09-23 01:46:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    do budowy swoich urządzeń bierze to, co LG odrzucił jako bezwartościowe śmieci

    Jeśli trzeba dopłacić do ładowarki i do przewodu USB oraz do
    karty mikroSD, a nawet do akumulatora, to szybko okazać się
    może, że koszt całego smartfonu wzrośnie o 1/3. ;) Słuchawki
    Monster ma badziewne :) -- raczej warto je zastąpić innymi,
    najlepiej na BT.