  • 1. Data: 2013-09-23 12:13:48
    Temat: t-mobile frii
    Od: Mariusz <m...@o...pl>

    Mam zamiar przejsc na t-mobile frii.
    Może wiecie jakie kruczki mają ??

  • 2. Data: 2013-09-23 12:17:05
    Temat: Re: t-mobile frii
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-23 12:13, Mariusz pisze:
    > Mam zamiar przejsc na t-mobile frii.
    > Może wiecie jakie kruczki mają ??

    Uczyli tylko pisać, a czytać to już nie?
    (Było tutaj, całkiem niedawno.)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-09-23 13:48:47
    Od: Mariusz <m...@o...pl>

    To podaj date kiedy było pisane na ten temat

  • 4. Data: 2013-09-23 14:25:04
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mariusz nabazgrał(a):

    > To podaj date kiedy było pisane na ten temat

    Poszukaj sobie ...

  • 5. Data: 2013-09-23 14:25:48
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-23 13:48, Mariusz pisze:
    > To podaj date kiedy było pisane na ten temat

    Idź debilku zapytaj wujka Gugla, tak jak Ci poradziłem na p.s.prawo.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2013-09-23 15:36:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości
    >To podaj date kiedy było pisane na ten temat

    "nowa taryfa t-mobile ....." z 15.09

  • 7. Data: 2013-09-23 20:19:15
    Od: "Diabeł" <d...@t...zwarte.posladki>

    > "nowa taryfa t-mobile ....." z 15.09

    echhhh qrwa, zawsze sie znajdzie taki ***** co to poda smierdzacemu leniowi
    rozwiazanie na tacy.

  • 8. Data: 2013-09-23 20:20:30
    Od: "Diabeł" <d...@t...zwarte.posladki>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam zamiar przejsc na t-mobile frii.
    > Może wiecie jakie kruczki mają ??

    mariuszq, sciagnij se regulamin, przeczytaj w0x a jak masz jakies wąty to
    zapierdalaj do salonu obgadac to z czlekiem siedzacym po drugiej strony
    lady.

  • 9. Data: 2013-09-23 22:13:13
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 23 Sep 2013 12:13:48 +0200, Mariusz
    <m...@o...pl> wrote:

    >Mam zamiar przejsc na t-mobile frii.
    >Może wiecie jakie kruczki mają ??

    Od siebie tylko dodam że nie warto, w tej taryfie są praktycznie same
    kruczki.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2013-09-23 22:54:47
    Od: MarcinN <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-23 22:13, dizel pisze:

    > Od siebie tylko dodam że nie warto, w tej taryfie są praktycznie same
    > kruczki.

    Ja żadnego kruczka nie wyłapałem.
    Wręcz przeciwnie - czy prędzej zmieniłem taryfę z HOT. Wszystko jest taniej.