  • 11. Data: 2013-09-23 10:22:37
    Temat: Re: Cudo
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 23 Sep 2013 08:01:38 +0000 (UTC), W <w...@w...pl> wrote:

    >No ale problem ogonków dotyczy tylko wysyłania sms więc chyba sensowne jest,
    >żeby to aplikacja odpowiedzialna za rzeczone wysyłanie je wycinała? ;)

    W sumie tak ale nie będę instalował stu kolejnych aplikacji po to
    tylko żeby mi wycięło ogonki przy wysyłaniu sms.
    Mam wersje swype która pisze bez ogonkow od razu i jednak działa
    szybciej niż ta klawiatura, tyle że swype to stara wersja.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2013-09-23 11:34:01
    Od: W <w...@w...pl>

    dizel wystukał, co następuje:

> [...]
    > Mam wersje swype która pisze bez ogonkow od razu i jednak działa
    > szybciej niż ta klawiatura, tyle że swype to stara wersja.

    No ja akurat nie używam domyślnej aplikacji bo jest ciut mało
    funkcjonalna...

  • 13. Data: 2013-09-23 14:17:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dizel" <x...@x...xx> wrote in message

> [...]
    > Mam wersje swype która pisze bez ogonkow od razu i jednak działa
    > szybciej niż ta klawiatura, tyle że swype to stara wersja.

    Ja rozumiem niechęć do pisania z ogonkami gdy trzeba ich szukać
    gdzieś po klawiaturach specjalnych, ale jak już są, to po co je wycinać?

  • 14. Data: 2013-09-23 15:02:46
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Ja rozumiem niechęć do pisania z ogonkami gdy trzeba ich szukać
    > gdzieś po klawiaturach specjalnych, ale jak już są, to po co je wycinać?

    Nie wiesz, bo nie używasz. Hint: Unicode, długość SMS-a

  • 15. Data: 2013-09-23 22:14:30
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Dokładnie.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2013-09-24 09:33:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 23 Sep 2013 22:14:30 +0200, dizel <x...@x...xx> wrote:
    > Dokładnie.

    A czy obecnie to ma jakieś znaczenie czy bedzie wysłany 1 czy 2 smsy?
    Liczba smsow dostępna w cenie większości abonamentów lub jest duża
    lub wręcz sa za darmo. W prepaidach też już chyba sa spore pakiety
    sms...

    --
    Marek

  • 17. Data: 2013-09-24 12:01:15
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 24 Sep 2013 09:33:21 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    >Liczba smsow dostępna w cenie większości abonamentów lub jest duża
    >lub wręcz sa za darmo. W prepaidach też już chyba sa spore pakiety

    Ja akurat w swojej taryfie nie mam możliwości aktywacji
    nieograniczonych smsów, zresztą jak się ich pisze 20-30 w miesiącu bez
    polskich znaków to się nie opłaca wykupować takiego pakietu.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2013-09-24 23:52:42
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > A czy obecnie to ma jakieś znaczenie czy bedzie wysłany 1 czy 2 smsy?
    > Liczba smsow dostępna w cenie większości abonamentów lub jest duża lub
    > wręcz sa za darmo. W prepaidach też już chyba sa spore pakiety sms...

    Dla niektórych ma, dla niektórych nie ma. W VMP mam SMSy praktycznie
    nielimitowane (2000 do końca roku), gdzie indziej nie

  • 19. Data: 2013-09-25 10:47:33
    Od: atm <...@v...pl>

    )

    > No ale problem ogonków dotyczy tylko wysyłania sms więc chyba sensowne jest,
    > żeby to aplikacja odpowiedzialna za rzeczone wysyłanie je wycinała? ;)

    Aplikacja SMSowa w SGS2 ma opcje wycinania ogonkow.

  • 20. Data: 2013-09-25 11:02:10
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-09-22 13:04, Trybun wrote:
    > Wręcz szczena opada... Korzystacie z uaktualnionego niedawno programu
    > TouchPal? Jest jakaś klawiatura, nawet płatna, która mogłaby mu dorównać?

    W stosunku do Swype nie wiedze jakiejs ogromnej roznicy. Aplikacja jest
    jednak warta uwagi. No i darmowa jesli dla kogos ma to znaczenie (choc
    nie wiem gdzie deweloper ma zysk, bo reklam nie uswiadczylem).
    Fajna jest opcja lokalnego backupu wlasnego rozszerzonego slownika,
    zamiast na serwer jak to jest w przypadku Swype.
    Jedna rzecz jednak dyskwalifikuje ten program w moim zastosowaniu:
    spacja na koncu slowa. Owszem, mozna ja wylaczyc w ustawieniach ale
    wtedy trzeba ja dodawac recznie. Niby nieduza rzecz ale w przypadku
    wpisywania loginow na przyklad ta spacja czasami powoduje, ze nazwa nie
    zostanie rozpoznana. W Swype podoba mi sie bardziej bardzo lekka
    wibracja, znacznie delikatniejsza od poziomu 1 w TouchPal.
    Sa ta jednak kosmetyczne drobiazgi, dla jednych wazne dla innych
    pomijalne. A dla jeszcze innych osob nieosiagalna abstrakcja jak np
    wlascicieli sprzetu z Symbianem czy WP ;]