    From: " " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cruze 5d vs. Octavia vs. Elantra
    Date: Sat, 31 Mar 2012 12:59:38 +0000 (UTC)

    bratPit <k...@o...pl> napisał(a):

    > tak, to ten, poza tym czasem jeszcze jakieś tłoki z niego wylecą, ale co
    > tam, będzie pewnie już po gwarancji,

    Salon Skody: "nie słyszeliśmy o przypadkach rozciągnięcia łańcucha ani innych
    awarii ;-) " ale innej odpowiedzi to sie nie spodziewałem...

    W cruze troche mi nie w smak pojemność bagażnika - około 400 l - choć na tle
    rywali to dużo (zwłaszcza focus tu sie mocno popsuł - w wersji z kołem
    pełnowymiarowym - 280 l :-( w sumie stary focus po lifcie bardziej mi sie
    podoba niż ten nowy fiestopodobny).
    Jak na wstępie pisałem zastanawiają mnie słabe osiągi w stosunku do mocy
    silnika - przyczyna może leżeć w dużych oporach albo błędnym zestopniowaniu
    skrzyni biegów - i jedno i drugie kończy się dużym zuzyciem paliwa...
    Taksiarze mówią o 13-14 lpg - no ale to jest specyficzne użytkowanie wiec
    jestem ciekaw opinii użytkowników. Z drugiej strony dowiedziałem sie że cruze
    może pojawić sie z gazem do silnika 1.6. może warto zaczekać