eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCrashpady PWL - przetestowalem :)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 52

  • 31. Data: 2009-06-09 08:41:12
    Temat: Re: Crashpady PWL - przetestowalem :)
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 9 Jun 2009 08:39:02 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za kakmar
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >>
    >> Wyszedlem z poprzedniego zakretu dodajac gazu, wjechalem w ta serpentyne z
    >> predkoscia okolo 60km/h, zlozylem sie do zakretu. Stwierdzilem, ze
    >> przepalowalem, wiec wyprostowalem motocykl i zaczalem hamowac. W tym
    >> momencie jechalem juz na dupie. Pewnie nie odprostowalem do konca, poza
    >> tym bylo mokro.
    >>
    >> Obrazek pogladowy:
    >> http://picasaweb.google.pl/pklimek/Motobieszczady#53
    44162471853750690
    >> http://picasaweb.google.pl/pklimek/Motobieszczady#53
    44162591353708322
    >>
    > Widzę ślad metalu na asfalcie przed początkiem łuku przy linii środkowej,
    > ciągnący się do miejsca gdzie stoją motocykle. Czy to Ty zrobiłeś?
    >
    > Tak tylko z ciekawości pytam.

    Tak, to moj slad :)

    >> Trzeba bylo zewrzec zwieracze i mocniej pochylic motocykl zamiast
    >> kombinowac z hamowaniem. Lub lepiej hamowac. W tym drugim przypadku ABS by
    >> uratowal dupe.
    >
    > No ba, ale 60 tam (tak patrząc ze zdjęć) i po wewnętrznej to szybko
    > raczej. Jakie gumy?

    Z przodu ContiForce, z tylu Michelin Sport Power 2CT.

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/


  • 32. Data: 2009-06-09 08:43:30
    Temat: Re: Crashpady PWL - przetestowalem :)
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 09 Jun 2009 10:29:13 +0200) ktos podajacy sie za Grzegorz Rogala
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >> A na mokrym ile jest szans na wyjscie bez szwanku z sytuacji? :)
    >
    > Mozemy sobie teoretyzowac do usranej smierci

    Wiem, ja tylko chcialem napisac, ze crashpady daja rade :)

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/


  • 33. Data: 2009-06-09 08:44:08
    Temat: Re: Crashpady PWL - przetestowalem :)
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 09 Jun 2009 10:28:35 +0200) ktos podajacy sie za Kamil Nowak 'Amil'
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >> Mysle, ze to bylo dobrze wydane 220zl :)
    >
    > Ja to widze inaczej: jakbys nie wydal tych 220 zl to bys nie wyjebal :)

    I w rece bylo by mi cieplo, bo chcialem kupic za ta kase grzane manetki :)

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/


  • 34. Data: 2009-06-09 12:16:20
    Temat: Re: Crashpady PWL - przetestowalem :)
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Piotr Klimek pisze:
    > . Jakie gumy?
    >
    > Z przodu ContiForce,

    uomatko! wszystko jasne! :-[ (przód poleciał, tak?)

    z tylu Michelin Sport Power 2CT.
    >

    dzizas! ale komplecik! jakbys miał na odwrót, to bys pewnie dał radę...

    weż se do kompletu zaloż taki sam przód, jak masz (ładny!) tył, pojedź
    tam jeszcze raz i zobacz róznice... ;-)

    --

    pozdr
    pj
    gsx1300r
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj


  • 35. Data: 2009-06-09 12:21:17
    Temat: Re: Crashpady PWL - przetestowalem :)
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 09 Jun 2009 14:16:20 +0200) ktos podajacy sie za (pj)
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >> . Jakie gumy?
    >>
    >> Z przodu ContiForce,
    >
    > uomatko! wszystko jasne! :-[ (przód poleciał, tak?)

    Nie da sie ukryc, ze nei jest to najlepsza opona na swiecie :) Troche z
    przypadku ja mam. Zeby bylo smieszniej boki sa zdarte bardziej niz
    srodek a mam ja od nowosci :)

    > z tylu Michelin Sport Power 2CT.
    >>
    >
    > dzizas! ale komplecik! jakbys miał na odwrót, to bys pewnie dał radę...
    >
    > weż se do kompletu zaloż taki sam przód, jak masz (ładny!) tył, pojedź
    > tam jeszcze raz i zobacz róznice... ;-)

    Zasponsorujcie mi kilka kompletow opon, crashpadow, kombinezonow, kaskow i
    tygodniowy urlop. Jestem gotow wypierdolic sie (lub nie) na tym winklu w
    kazdej konfiguracji ktora wymyslicie :)

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/


  • 36. Data: 2009-06-09 14:39:28
    Temat: Re: Crashpady PWL - przetestowalem :)
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-09 10:03:17 +0200, "(pj)" <j...@g...com> said:

    > BTW: niedlugo zaczna montowac pewnie ESP

    Już montują. W Bumach GT (może innych też, nie pomnę).

    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco


  • 37. Data: 2009-06-09 16:41:11
    Temat: Re: Crashpady PWL - przetestowalem :)
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 09 Jun 2009 16:39:28 +0200, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    [...]
    >> BTW: niedlugo zaczna montowac pewnie ESP
    > Już montują. W Bumach GT (może innych też, nie pomnę).

    Kontrolę trakcji to pewnie tak - w niektórych Paneuroplanach też
    jest TCS - ale ESP/ESC w motocyklu? Trochę sobie tego nie wyobrażam,
    elektroniczna kontrola stabilności wykorzystuje to, że puszka ma 4
    koła, więc może przyhamować zewnętrzne czy wewnętrzne koła w zakręcie,
    w motocyklu trochę o to trudno. ;-)

    Szybkie guglanie jakoś nie pozwoliło mi znaleźć informacji o
    ESP/ESC w motocyklach, aczkolwiek nie chciało mi się za długo grzebać ;-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650


  • 38. Data: 2009-06-09 16:59:43
    Temat: Re: Crashpady PWL - przetestowalem :)
    Od: Vir <a...@o...pl>

    >
    > Kontrolę trakcji to pewnie tak - w niektórych Paneuroplanach też
    > jest TCS - ale ESP/ESC w motocyklu? Trochę sobie tego nie wyobrażam,
    > elektroniczna kontrola stabilności wykorzystuje to, że puszka ma 4
    > koła, więc może przyhamować zewnętrzne czy wewnętrzne koła w zakręcie,
    > w motocyklu trochę o to trudno. ;-)


    BMW kombinuje system poprawy trakcji poprzez zmienne pochylenia kół.
    Widziałem taki projekt z wahliwym łożyskiem w główce i wahliwym na boki
    wahaczem tylnej osi. Nie wiem tylko, czy to miało jakieś zewnętrzne
    sterowanie, czy działało na zasadzie sprytnej mechaniki. Obstawiam to
    pierwsze.

    Vir

    Duża czarna bawarka


  • 39. Data: 2009-06-09 17:36:21
    Temat: Re: Crashpady PWL - przetestowalem :)
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 09 Jun 2009 18:59:43 +0200, Vir <a...@o...pl> wrote:

    [...]
    > BMW kombinuje system poprawy trakcji poprzez zmienne pochylenia kół.
    > Widziałem taki projekt z wahliwym łożyskiem w główce i wahliwym na boki
    > wahaczem tylnej osi.

    A to też widziałem, ale to na razie tylko koncepcja, nic seryjnie tego
    nie ma. Nawet o prototypach nic nie czytałem. A pomysł ogólnie całkiem
    słuszny, tylko skomplikowany w implementacji. :-)

    > Vir
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik


  • 40. Data: 2009-06-09 17:40:36
    Temat: Re: Crashpady PWL - przetestowalem :)
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Tue, 09 Jun 2009 10:28:35 +0200) ktos podajacy sie za Kamil Nowak 'Amil'
    > wyklawiaturowal co nastepuje:
    >
    >>> Mysle, ze to bylo dobrze wydane 220zl :)
    >> Ja to widze inaczej: jakbys nie wydal tych 220 zl to bys nie wyjebal :)
    >
    > I w rece bylo by mi cieplo, bo chcialem kupic za ta kase grzane manetki :)

    Intrygujący punkt widzenia :)

    pozdr
    DP
    TL-S

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 . 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: