  • Data: 2020-06-09 18:48:18
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-06-2020 o 16:20, J.F. pisze:

    > Jak wrozka, albo doradca inwestycjny

    Nie - jak ktoś na trzeźwo oceniający skutki podejmowanych decyzji.
    Widać rządzący tego nie potrafią.

    > Wez pod uwage, ze musieli sie tez liczyc z czarnym scenariuszem.

    Ale oni nic nie liczyli, tylko się obsrali.
    Liczyli Szwedzi - i wyszło im prawidłowo.

    > Ale panika sie wlaczyla - ludzie nie moga tak umierac :-)

    To jest właśnie działanie, którego mają obowiązek wystrzegać się rządzący.
    Panikować mogą maluszcy...

    > A czy tak nic nie dalo ... w Londynie duzo ofiar, w reszcie UK nie. Na
    > razie.

    W to lockdown tylko poza Londynem był, czy o co Ci chodzi?

    > W jednym francuskim departamencie wzrost smiertelnosci o 140%

    No właśnie.
    Podobnie Włochy.

    Podpowiedz - zamknięto tylko ten jeden?
    A wracając do naszych realiów - dlaczego teraz nie zamknięto Grónego Śląska?
    Podstawy są mocniejsze niż zamknięcie całego kraju 3 miesiące temu....

    , a w
    > innych mniej.
    > A ile by bylo, gdyby nie panikowali ?

    Pewnie tyle samo, albo bardzo podobnie.
    Doszłyby ofiary paniki, odpadłyby ofiary lockdownu.