  • 21. Data: 2009-07-19 21:53:31
    Temat: Re: Cos jak LG KU990i
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > A w ogóle nie wiem, po co go ludzie kupują,

    Bo mają taki kaprys?

    > za taką samą cenę można mieć przecież IMO o wiele lepszy telefon
    > - Samsung F480. Ten LG to taki plastik że nie można go trzymać w ręku,
    > gruby i w ogóle tandetny.

    Z tym o wiele to mocno przesadziłeś, no chyba że telefon służy Ci tylko do
    tego, aby go macać.

    > A tak to F480 cieniutki, o pięknej stylistyce, lepszym wyświetlaczu,

    Czy Ty w ogóle wiesz, o czym piszesz? Lepszy wyświetlacz? Te kilkadziesiąt
    minut może i spędziłeś na obmacywaniu, ale na sprawdzeniu podstawowych
    funkcjonalności już chyba nie. Przecież wyświetlacz 240x320 w bezklawiszowym
    dotykowcu to jakieś koszmarne nieporozumienie, w takich warunkach mało
    której aplikacji da się używać, przez ten cholerny pasek nawigacyjny. LG ze
    swoją większą rozdzielczością w pionie jakoś sobie z tym radzi, a
    posiadaczom F480 pozostaje pracowite grzebanie w Manifestach, modlitwy o
    rozum dla programistów aplikacji touchscreen (wiele z nich wymaga jednak
    wciśnięcia jakiegoś klawisza i bez paska się nie pojedzie dalej) a na koniec
    upierdliwe wgrywanie przerobionych aplikacji metodami z czasów Atarynek.
    Inna rzecz, że KU990i (nie KU990) należy omijać szerokim łukiem, no ale Ty
    przecież macałeś pełnego KU990, a nie jego okastrowaną wersję KU990i?

    JoteR

  • 22. Data: 2009-07-19 21:56:57
    Temat: Re: LG KU990i - gdzie wtyknac USB?
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    igoR szczurka wrote:

    > Kabel ma z jednej strony USB z drugiej strony wyjście LG (dokładnie to od
    > ładowania)

    Taki kabel w standardzie USB-LG-only?

    I niech zgadne... powinien byc w pudelku...

  • 23. Data: 2009-07-19 21:57:50
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Sun, 19 Jul 2009 22:42:03 +0200, Piotr M napisał(a):

    > A w ogóle nie wiem, po co go ludzie kupują, za taką samą cenę można mieć
    > przecież IMO o wiele lepszy telefon - Samsung F480.

    Przykładowo: gdy kupowałem Viewty, to F480 nie było jeszcze nawet w
    zapowiedziach. :)

    Czy jest o _wiele_ lepszy? F480 ma moja córka i szczerze mówiąc - gdybym
    wówczas przy wyborze miał oba w ręce - owszem, prawda: brałbym Samsunga.

    Ale tak czy tak teraz chyba uznałbym oba telefony za dość porównywalne. LG
    owszem jest większy i toporniejszy, ale rzeczywistą jakością IMO w niczym
    nie ustępuje F480-tce. Za to zdecydowanie wygrywa dużo precyzyjniejszym
    ekranem. Zdjęcia są chyba porównywalne, ale wideo absolutnie na korzyść LG.
    (no tak - za to galeria jest *żenująco* wolna)
    Z kolei Samsung, to telefon bardzo ładny, elegancki i dużo wygodniejszy.
    plusem jest też lepsza bateria, i wymienialna tylna klapka - bo wówczas
    telefon nie wymaga etui. Jednak IMO ogromnym minusem jest brak ekranowej
    klawiatury QWERTY. Interfejs bardzo przyjemny choć mógłby być nieco
    szybszy.

    Czy tak _bardzo_ od siebie odstają? chyba nie.

    --
    igor

  • 24. Data: 2009-07-19 21:58:33
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Sun, 19 Jul 2009 23:56:57 +0200, hikimokorisan napisał(a):

    > Taki kabel w standardzie USB-LG-only?

    si :-(

    > I niech zgadne... powinien byc w pudelku...

    si

    --
    igor

  • 25. Data: 2009-07-19 22:01:44
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Sun, 19 Jul 2009 23:53:31 +0200, JoteR napisał(a):

    > no ale Ty
    > przecież macałeś pełnego KU990, a nie jego okastrowaną wersję KU990i?

    Ooops , to KU990i jest z czegoś okrojony? Co oni tam mogli wyciąć?

    --
    igor

  • 26. Data: 2009-07-19 22:11:04
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    igoR szczurka pisze:

    > 'Niestety' od kilkunastu lat używam tabletu. od bodajże 7 - telefonów z
    > dotykowym ekranem, samego monitora na dotykowy nie zmieniłem, bo nie
    > produkuje się na razie graficznych dotykowców. Za klawiaturą (jeśli już
    > będzie możliwość pozbycia się jej) - nie będę tęsknił.

    IMO za kilka lat, może 3, 5 czy 8, to zależy od szybkości i rozwoju i
    też cen - większość a później wszyscy będziemy korzystać z "telefonów" z
    dotykowymi ekranami, taka kolej rzeczy. To dopiero podwaliny. Ino się
    obejrzymy i wtedy nikt już nie będzie dyskutował nad sensem takich
    telefonów..

    To tak jak kilka lat temu (a choćby ze 3) w fotografii. Lustrzanka?
    Podstawa to lustro i wizjer, wyśmiewane były zapytania czy można kręcić
    filmy i mieć life view. A teraz? A za kilka lat?

    Przecież dotykowy ekran jest jak najbardziej normalny, intuicyjny i
    prosty. W obecnych telefonach może nie idealny, ale i tak już świetny.
    Poczekamy za kilka lat i o klawiszach będziemy mówili jak o jakimś
    dziwolągu co można paluchy sobie połamać..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 27. Data: 2009-07-19 22:17:45
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "igoR szczurka" napisał:

    > Ooops , to KU990i jest z czegoś okrojony? Co oni tam mogli wyciąć?

    Przede wszytkim obiektyw - to już nie jest Schneider-Kreuznach, nie ma też
    ksenonowej lampy. Poza tym telefon jest sprzedawany goły i wesoły - bez
    rysika (!), kabla, słuchawek, sam aparat i zasilacz. A cena w salonach taka
    sama jak KU990 ;-)
    Oczywiście coś tam dodali - nowszy firmware m.in. z obsługą kart 8 GB,
    wykrywaniem twarzy i uśmiechu, ale IMHO nie równoważy to sprzętowej
    kastracji. Mam też niejasne podejrzenie, że i obudowa jest bardziej
    dziadowska, bo biorąc do ręki KU990 żony wcale nie mam wrażenia, że trzymam
    plastykową mydelniczkę. A wszak Piotr (stawiam, że jednak macał KU990i) nie
    jest pierwszym, który twierdzi, iż ten plastik jest tandetny. Chyba się
    przejdę do salonu z żoną i sobie pomacamy to i owo ;-)

    JoteR

  • 28. Data: 2009-07-19 22:24:21
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "igoR szczurka" napisał:

    > si :-(

    > si

    Ne ne, pane Havranek, w pudełku z KU990i nie ma ani kabelka, ani słuchawek,
    ani rysika. Ten ostatni brak, opisywany w testach tego aparatu, jest dla
    mnie tak nieprawdopodobny, że proszę o jego potwierdzenie przez osoby, które
    miały ostatnio nieszczęście kupić tę wykastrowaną wersję KU990.

    JoteR

  • 29. Data: 2009-07-19 22:38:40
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    JoteR pisze:

> [...]
    > aparatu, jest dla mnie tak nieprawdopodobny, że proszę o jego
    > potwierdzenie przez osoby, które miały ostatnio nieszczęście kupić tę

    No dobra. Ale nie rób paniki. Przecież to koszt kilkudziesięciu zł, może
    60. A tu wielka kastracja telefonu od razu. Kastracja kojarzy się
    raczej z pozbawieniem czegoś cenniejszego :)

  • 30. Data: 2009-07-19 23:04:36
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > No dobra. Ale nie rób paniki. Przecież to koszt kilkudziesięciu zł, może
    > 60.

    Hmm, za 6 dych kupisz kabel USB, dobre słuchawki (a Viewty miał naprawdę
    dobre, o klasę lepsze od tych z F480) i owego dzyndzla? To chyba na (za
    przeproszeniem) Allegro - wszystko oczywiście "orginalne" i "nówki
    nieśmigane". Ale mniejsza z tym, to jeszcze dałoby się przeboleć.

    > A tu wielka kastracja telefonu od razu.

    A ten obiektyw i lampa ksenonowa? To naprawdę sprowadza ten, nie bójmy się
    tego słowa, legendarny aparat do poziomu plastykowych zabawek.

    > Kastracja kojarzy się raczej z pozbawieniem czegoś cenniejszego :)

    No przecież napisałem, że wycięli tego fallusika ;-)

    JoteR