  • 11. Data: 2009-07-19 06:22:26
    Temat: Re: Cos jak LG KU990i
    Od: "mc ruchacz" <7...@o...pl>

    Może nokia E66. Mam i nie narzekam.

  • 12. Data: 2009-07-19 07:34:23
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    igoR szczurka pisze:

    > Dzwonię bardzo dużo. Od kilu modeli używam wyłącznie telefonów z dotykowym
    > ekranem i nigdy nie odczułem dyskomfortu.
    > Wręcz przeciwnie: Przy moich dużych łapskach duży dotykowy ekran jest
    > znacznie wygodniejszy niż mikroskopijne klawiszuńcie jakie montowane są w
    > wielu dzisiejszych telefonach.
    WOW - tak powiem. zastanawiam się jak ty trafiasz w jeden klawisz?
    rysikiem? bo ja jak mam zadzwonić z dotykowego telefonu żony, to po
    każdym nacisnieciu ekranu musze słuchać czy z dzwiek był "pik" i mam
    cyfre czy usłyszałem "buu" czyli trafiłem pomiędzy. A jak mam to zrobić
    na słońcu... Bez jaj. Moze jeszcze klawisze widać, ale wybierany numer -
    już nie.
    > Z kolei sprzętowe klawiatury qwerty nie są
    > dla mnie nie są ani na milimetr wygodniejsze od ekranowych.
    sory ze wyrwałem to z kontekstu, ale weż to teraz mammie przeczytaj i
    zapytaj co ona nato? prze PC bedziemy siedzieć przed deseczkami dotykowymi?
    Nikt normalny na świecie nie zamieni klawiatury hardwarowej na tablet
    dotykowy, jeśli korzyści nie przewyższą wad. zgadza sie? WAD! a nie
    tylko ceny!

    > Dość łatwo zauważyć, że nie masz pojęcia o czym piszesz: Viewty ma szybkie
    > wybieranie i sprawuje się ono bez najmniejszych problemów.
    Niestety mam pojęcie. Nie każdy ma 20 lat, doskonałe zdrowie,
    samozaparcie w tłumaczeniu sobie ze coś co jest gorsze jest w sumie lepsze.
    zrób taki test. zamknij i nie otwieraj oczu. poproś zaby ktoś ci
    przyniósł telefon i wybierz 3 konkretne numery ze speed diala. Zrobisz
    to drżącymi rękami? w chwili kiedy twoje 50% mózgu nie będzie działać?
    Módl sie zeby ten test nie przytrafił Ci sie w prawdziwym życiu.

    ToMasz

  • 13. Data: 2009-07-19 10:17:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    igoR szczurka pisze:

    > Dziwne, mam telefon z ekranem lepszym od wymienionych, ale nie wiedziałem
    > że jest "nieprawdziwy". Chyba złożę reklamację.

    Nie miales, wydaje ci sie tylko...

  • 14. Data: 2009-07-19 10:22:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > cyfre czy usłyszałem "buu" czyli trafiłem pomiędzy. A jak mam to zrobić
    > na słońcu... Bez jaj. Moze jeszcze klawisze widać, ale wybierany numer -

    Uzywasz telefonu z "uginanym ekranem" to dlatego...

    > sory ze wyrwałem to z kontekstu, ale weż to teraz mammie przeczytaj i
    > zapytaj co ona nato? prze PC bedziemy siedzieć przed deseczkami dotykowymi?

    O tabletach nie slyszal ? o dotykowych nettopach tez ?

    > Nikt normalny na świecie nie zamieni klawiatury hardwarowej na tablet
    > dotykowy, jeśli korzyści nie przewyższą wad. zgadza sie? WAD! a nie
    > tylko ceny!

    Jedno nie wyklucza drugiego. Samsung S8300 ma i to i to

    Alez oczywiscie speed dial w postaci zdjecia jest be czy jak ?
    Zanim sie czlowiek zacznie wypowiadac moze by poznal nowoczesne OSy ?

> [...]
    > to drżącymi rękami? w chwili kiedy twoje 50% mózgu nie będzie działać?
    > Módl sie zeby ten test nie przytrafił Ci sie w prawdziwym życiu.

    Buhahha wybierac model na codzien .... bo moze kiedys ... zawali ci sie
    hala targowa na łeb ?

  • 15. Data: 2009-07-19 20:01:34
    Temat: Re: LG KU990i - gdzie wtyknac USB?
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    Hmmmmm...

    Pisza, ze mozna polaczyc z kompem przez USB. Ale albo ja slepy jestem
    albo gnaizdko USB jest jakos super ukryte... Widze tylko dziwna dziurke
    do ladowania i tak na zapetlenie smyczki...

    Ktos moze mi powiegdzie jest usb w tym tel?

    Bo przez BT idzie jak krew z nosa,,,,

  • 16. Data: 2009-07-19 20:42:03
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    hikimokorisan pisze:

    > Pobawilem sie LG KU990i i... no fajna zabaweczka

    A w ogóle nie wiem, po co go ludzie kupują, za taką samą cenę można mieć
    przecież IMO o wiele lepszy telefon - Samsung F480. Ten LG to taki
    plastik że nie można go trzymać w ręku, gruby i w ogóle tandetny. Jedyny
    plus (dosyć duży) to taki że lepsze filmy kręci. A tak to F480
    cieniutki, o pięknej stylistyce, lepszym wyświetlaczu, i wiele innych.

    Dołączyłem trzy grosze (przy okazji bojkotując tytułowy model :) ) bo
    właśnie mam zamiar wybrać sobie jakiś dotykowiec i zobaczyć jak to jest
    z takim na co dzień :) A do takiego zamiaru nie stać mnie na zakup
    aparatu za min 1tyś zł. A taki kilkumiesięczny F480 za ok 400zł
    znakomicie się nadaje. Byłem w sklepie, przesiedziałem kilkadziesiąt
    minut na obmacywaniu i porównywaniu i IMO K990 bardzo niemile mnie
    zaskoczył, na zdjęciach to może on i fajny a tak to żenada... aczkolwiek
    kusi mnie te video w nim, ale za to fotki wychodzą gorzej, a prawda jest
    taka że więcej robi sie zdjęć niż kręci (wole robić zdjęcia).

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 17. Data: 2009-07-19 20:53:06
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    Piotr M wrote:

    > A w ogóle nie wiem, po co go ludzie kupują,

    Przepraszam :( Ale dostalem :(

    > za taką samą cenę można mieć
    > przecież IMO o wiele lepszy telefon - Samsung F480. Ten LG to taki
    > plastik że nie można go trzymać w ręku, gruby i w ogóle tandetny. Jedyny

    To fakt, plasticzak okrutny :)

    > plus (dosyć duży) to taki że lepsze filmy kręci. A tak to F480
    > cieniutki, o pięknej stylistyce, lepszym wyświetlaczu, i wiele innych.

    To moze go tez dostane ;)

  • 18. Data: 2009-07-19 21:22:01
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Sun, 19 Jul 2009 12:17:28 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Nie miales, wydaje ci sie tylko...

    No proszę.
    Nawet nie zauważyłem kiedy Stiwi wprowadził do telefonów ekrany *lepsze*
    niż AMOLED. A to jajcarz, mógłby to opatentować...

  • 19. Data: 2009-07-19 21:35:47
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Sun, 19 Jul 2009 09:34:23 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > każdym nacisnieciu ekranu musze słuchać czy z dzwiek był "pik" i mam
    > cyfre czy usłyszałem "buu" czyli trafiłem pomiędzy.

    Zastanawiam się jak możesz odpowiadać w wątku o Viewty, skoro nie wiesz
    nawet, że jako jeden z pierwszych dotykowców miał haptic feedback.

> [...]
    > Nikt normalny na świecie nie zamieni klawiatury hardwarowej na tablet
    > dotykowy, jeśli korzyści nie przewyższą wad. zgadza sie? WAD! a nie

    Wzruszyłem się.
    'Niestety' od kilkunastu lat używam tabletu. od bodajże 7 - telefonów z
    dotykowym ekranem, samego monitora na dotykowy nie zmieniłem, bo nie
    produkuje się na razie graficznych dotykowców. Za klawiaturą (jeśli już
    będzie możliwość pozbycia się jej) - nie będę tęsknił.

    Czy wystarczająco wyczerpuję twoją definicję nienormalnego?
    --
    igor

  • 20. Data: 2009-07-19 21:38:53
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Sun, 19 Jul 2009 22:01:34 +0200, hikimokorisan napisał(a):

    > Ktos moze mi powiegdzie jest usb w tym tel?

    Kabel ma z jednej strony USB z drugiej strony wyjście LG (dokładnie to od
    ładowania)
    --
    igor