  • 31. Data: 2010-10-23 11:56:31
    Temat: Re: Coś dla tych, co uczestniczą w "konkursach" smsowych :)
    Od: "Tomi" <t...@t...pl>

    news:i9sra1$vq$1@news.onet.pl...

    > Nie ma takich systemow.
    > Moga byc takie systemy, ze wklada sie 5 tysiecy a wyciaga tysiac lub dwa.
    > Ale takiego, ze wklada sie 5 a wyciaga 6 nie ma. Wystarczy tylko chwilke
    > pomyslec a wszystko stanie sie jasne.

    "W Duzym Lotku wszystkich mozliwych kombinacji 6 liczb z 49 bez powtórzen
    jest 13 983 816"
    Czyli czekasz cierpliwie na kumulacje 40mln zl. , grasz systemem -
    wykupujesz wszystkie kombinacje ~14mln kombinacji x 2 zł los , co daje Ci
    inwestycje 28mln zl, kosisz wszystkie 4,5,6 i jezeli masz szczescie i nie
    trafil sie nik inny do podzialu zgarniasz cala pule 40mln, odejmujesz koszty
    i jestes te marne kilka milionow do przodu ;p ;)
    Ostatnia taka kumulacja byla na przelomie 2008/2009 wiec warto teraz jeszcze
    poczekac z inwestycjami :]

  • 32. Data: 2010-10-23 11:57:00
    Temat: Re: Co? dla tych, co uczestnicz? w "konkursach" smsowych :)
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > statystycznie się wyciąga.

    BZDURA.
    Jednorazowo tak, zgdoze sie - jest to mozliwe, podobnie jak zainwestowanie 2
    zl i wyciagniecie 20 milionow.
    Statystycznie, niezaleznie od tego, jakim systemem gracz gra (chyba, ze
    zaprzegnie sily nadprzyrodzone, ale w to nei kazdy wierzy, wiec nie
    dopuszczamy takiej ewentualnosci) grasz zawsze skazany jest na wtopienie.
    I statystycznie, przy zaonwestowaniu 5 tys zl, to dobrze, jak chociaz bylby
    1000 zl przychodu (czyli 4000 straty). W rzeczywisstosci nawet i to moze byc
    trudne do osiagniecia.

    Zarabia tylko organizator (Lotto) i tworcy systemow, osiagajacy zyski z ich
    sprzedazy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 33. Data: 2010-10-23 12:02:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomi" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > inwestycje 28mln zl, kosisz wszystkie 4,5,6 i jezeli masz szczescie i nie
    > trafil sie nik inny do podzialu zgarniasz cala pule 40mln, odejmujesz
    > koszty i jestes te marne kilka milionow do przodu ;p ;)

    No wlasnie, ale jesli trafi sie chocby jeden, kto by tez trafil - to juz
    jestes pare mln w plery.
    A jesli trafi sie drugi taki "matematyk", ktory tez zagra va banque ?
    To jest tylko totalizator, nie ma wygranych gwarantowanych (moze poza
    "trojkami", nie wiem, dawno nie gralem w inne gry niz Multi Lotek i Keno),
    wszystko z puli do podzialu

    Pozdrawiam
    SDD

  • 34. Data: 2010-10-23 12:03:33
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-23 09:25, Olgierd pisze:

    > animka... ;-)

    Ale przynajmniej nie windykator jak ty.

    --
    animka

  • 35. Data: 2010-10-23 12:19:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 13:57:00 +0200, SDD napisał(a):

> [...]
    > 1000 zl przychodu (czyli 4000 straty). W rzeczywisstosci nawet i to moze byc

    Zieeeew... uwielbiam jak ludzie używają statystyk z gry normalnej, do gry
    systemowej. Dużo to mówi o ich wiedzy o temacie rozmowy.
    Grając systemowo można mieć więcej skreśleń niż przykładowe 7 z 49,
    przynajmniej jeszcze niedawno można było. Oczywiście za odpowiednio wyższą
    opłatą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 36. Data: 2010-10-23 12:28:58
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > Grając systemowo można mieć więcej skreśleń niż przykładowe 7 z 49,
    > przynajmniej jeszcze niedawno można było. Oczywiście za odpowiednio wyższą

    Doskonmale wiem, z emozna skreslic 12 cyferek w Duzym Lotku i ze kosztuje
    tyle, ile jest 6 elementowych kombinacji ze zbioru 12-elementowego x cena
    zakladu, tj 2 zl (chyba) x C(12,6) = 2x12! / (6!*6!)
    I co z tego?

    Nadal wartosc oczekiwana wygranej pozostaje ta sama i do tego niezmiennie
    ujemna.
    Rachunku prawdopodobienstwa nei przeskoczysz.
    To gra, w ktorej NIE ISTNIEJA korzystne (dajace dodatnia wartosc oczekiwana
    wygranej) dla gracza systemy!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 37. Data: 2010-10-23 12:36:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    Dnia 22-10-2010 o 23:59:27 Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

    >Ludzie nie istnieją, bo nie ma takich co mają po 5 głów.

    Systemy istnieja.
    W Totolotku akurat wszystkie, jakie istnieja, sa niekorzystne dla grajacego,
    tj. w dluzszym okresie doprowadajace go do tak zwanej fachowo "ruiny"
    Nie istneija tylko systemy korzystne dla gracza - na takiej samej zasadzie
    jak nie istnieja wspomniani przez Ciebie ludzie o 5 glowach.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 38. Data: 2010-10-23 12:39:43
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Zieeeew... uwielbiam jak ludzie używają statystyk z gry normalnej, do gry
    > systemowej. Dużo to mówi o ich wiedzy o temacie rozmowy.

    "System" o ktorym mowisz (7-12 skreslen w DL) to tylko ulatwienie - dzieki
    temu, chcac np. zagrac va banque ni emusisz ganiac do kolektur z 14
    milionami zakladow ale wystarczy jakies 14-15 tysiecy, co pewnei da sie
    rozpisac na 2-3 tysiacach blankietow.
    Nadal jednak zaplacic za to musisz 28 mln
    Prtzy mneijszych ilosciach podobnie, cena nizsza, ale prawdopdobienstwo
    trafienai < 1 - i wychodzi na to samo.
    W ujeciu probablilistycznycm wartosc oczekiwnaa (nadzieja matematyczna) jest
    taka sama, ujemna liczba, niezaleznie od tego ile karteluszkow zaniesziesz
    do kolektury.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 39. Data: 2010-10-23 13:29:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 Oct 2010 11:50:09 +0200, Piotr M wrote:
    >No widzisz. To teraz dowiedziałeś się, że takie konkursy są po to robione
    >aby operator odnosił korzyści i że tak też się dzieje.

    Ale to dopiero na czwartej stronie. Na pierwszej pisze ze mozna na tym
    dobrze zarobic :-)

    Akurat jakas duza firma typu operator GSM czy chocby wymieniony Henkel
    wcale nie musza liczyc na zarobek. Ot, maja budzet reklamowy, moga
    zrobic konkurs. Szczegolnie jesli trzeba podac kod z zakupionego
    produktu.

    http://www.era.pl/pl/100mercedes/zwyciezcy

    No coz - z Jaworzna faktycznie wygrali Barbara, Boguslaw i Piotr.
    Oraz Jacek z miejscowosci "Jaworzna".
    Troche duzo jak na jedno srednie miasto :-)

    30 Mercedesow trafilo do Warszawy, ale to moze juz tak bardzo nie
    dziwi. Ale 5 do Piaseczna ?

    5 do Bialej Podlaskiej i tylko w pierwszej polowie, 4 do Lomzy, 7 do
    Kielc, 6 do Gorzowa Wlkp, 3 do Żarnowa - faktycznie jakiej gangi
    grasuja :-)

    W sumie to az dziwne ze nie poszukali kontaktu z jakims informatykiem
    u operatora konkursu - tu o spore pieniadze przeciez chodzi. No ale we
    wspolpracy nigdy nie bylismy dobrzy :-)

    J.

  • 40. Data: 2010-10-23 13:32:00
    Temat: Re: Co? dla tych, co uczestniczš w "konkursach" smsowych :)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 Oct 2010 10:04:28 +0100, Waldek Godel wrote:

    >statystycznie się wyciąga.

    Aha. I ty znasz ten sposob, ale gardzisz tak niskim zarobkiem.

    I sporo osob go zna, ale pewnie tez gardza, bo TS sie trzyma dobrze.

    J.