  • 1. Data: 2010-10-21 16:58:58
    Temat: niedrogi telefon do muzyki
    Od: SM <s...@g...com>

    Witam, naczytalem sie na forach ale pisze tez tu:

    Chcialbym telefon glownie do muzyki, aby sluzyl tez jako mp3 player
    oraz radio.
    Na glosnikach mi nie zalezy, tylko sluchawki.
    Chcialbym wydac mozliwie jak najmniej. Jak trzeba to i 400, ale nie
    chce przeplacac za funkcje, ktorych nie bede uzywal (gry itp.)
    Czytalem o Nokii 5230, X3, SE Zylo 595. Ale sam juz nie wiem, X3
    podobno tandetny bardzo. 5230 podobno niezly, ale nie ma nic tanszego
    bez zbednych bajerow?

  • 2. Data: 2010-10-21 18:33:30
    Temat: Re: niedrogi telefon do muzyki
    Od: z <...@...pl>

    On 21.10.2010 18:58, SM wrote:
> [...]
    > oraz radio.
    > Na glosnikach mi nie zalezy, tylko sluchawki.

    W zasadzie mogę Ci polecić każdego SE którego używałem. Wszystkie miały
    korektor graficzny a to jednak podstawa.
    Od K750 przez k800 do W995 (karta 8 giga i podobno dobre dobre słuchawki
    - mnie nie przekonały)
    W zasadzie z tych nowszych to nic droższego od C510 nie warto bo różnicy
    nie zauważysz.
    Baterie trzymały na tyle dobrze że można było grać mp3 przez 1,5 dnia
    nonstop.

  • 3. Data: 2010-10-21 21:30:05
    Od: SM <s...@g...com>

> [...]
    > nie zauważysz.
    > Baterie trzymały na tyle dobrze że można było grać mp3 przez 1,5 dnia

    ok, to ktory z tych SE? bo nie wiem co to znaczy od k750 :) czy
    wlasnie ten k750?

  • 4. Data: 2010-10-21 23:23:13
    Od: z <z...@g...pl>

    SM pisze:

    Jak używany to poszukaj K800 i będziesz zadowolony (gratis bonus super
    zdjęcia) Jak nowy w abo to cokolwiek za 1 zł :-) Żona ma C510. Nie wiem
    czy jeszcze można dostać. Robi gorsze zdjęcia od K800 ale za to dużo
    lepsze filmy.

    PS. Mam w awaryjny "zajeżdżony" D750 = K750 i nadal działa sprawnie.
    Zmieniłem na k800 z powodu zdjęć. Dźwięk mi odpowiadał
    Ważne żeby słuchawki były ok. W komisach pełno gu... za 20 zł. Muszą być
    przynajmniej te oryginalne z pudełka.
    A i jeszcze styki w gnieździe żeby były w dobrym stanie. Jak masz dużo
    słuchać to może być irytujące. :-)

  • 5. Data: 2010-10-22 14:58:11
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    W dniu 2010-10-21 18:58, SM pisze:
> [...]
    > Czytalem o Nokii 5230, X3, SE Zylo 595. Ale sam juz nie wiem, X3
    > podobno tandetny bardzo. 5230 podobno niezly, ale nie ma nic tanszego

    lg gt 540

    --
    http://nowedopalacze.eu/