  • 1. Data: 2010-10-22 16:54:07
    Temat: Coś dla tych, co uczestniczą w "konkursach" smsowych :)
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    "Już w pierwszym tygodniu, aby się znaleźć w finałowej siódemce, należało
    za- inwestować ponad 20 tys. zł - mówi Barbara N. z Jaworzna, która
    zawodowo w SMS-owe kwizy gra już od pięciu lat. Walcząc o mercedesy,
    wyłożyła w sumie 200 tys. zł. Wygrała trzy auta i jedno na spółkę z innym
    graczem."

    "Zainwestowanie sporej gotówki w konkurs to dopiero początek. Potem
    zaczyna się ciężka, wręcz katorżnicza praca."

    "30 przenośnych lodówek, a na kuchennym stole trudne do zliczenia rzędy
    żelazek i czajników bezprzewodowych. - Przez ostatnie pięć lat wygrałam
    dziesięć samochodów, kilkadziesiąt wycieczek, sporo gotówki i tyle sprzętu
    elektronicznego i domowego, że nie potrafię go zliczyć. Codziennie
    odbieram nowe nagrody - chwali się konkursowiczka. I nie przesadza ani
    trochę. Co pół godziny dzwoni któryś z kilkunastu telefonów, które nosi w
    torebce. Po odebraniu pierwszego szczebiocze wesoło: ,,Hi, hi nową
    komóreczkę właśnie wygrałam"."

    "Grzegorz Witerski, prezes firmy Inter- netQ organizującej SMS-owe
    konkursy na zlecenie największych koncernów w Polsce, potwierdza, że
    zawodowi gracze to zmora wszelkich akcji promocyjnych. - W kilka godzin są
    w stanie rozszyfrować organizacyjne know how konkursu. Na zimno kalkulują,
    ile trzeba zainwestować w zdobycie głównej nagrody i czy premia za ryzyko
    będzie dla nich zadowalająca. Zdobycie przez nich głównych nagród to już
    tylko formalność mówi."

    Fajny artykuł..
    http://wprost.pl/ar/167515/jak-wygrywac-konkursy/

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-10-22 17:07:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    >Fajny artykuł..
    >http://wprost.pl/ar/167515/jak-wygrywac-konkursy/

    Ciekawe ile organizatorzy zaplacili za niego "Wprostowi"...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-10-22 17:22:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 18:54:07 +0200, Piotr M napisał(a):

> [...]
    > zawodowo w SMS-owe kwizy gra już od pięciu lat. Walcząc o mercedesy,
    > wyłożyła w sumie 200 tys. zł. Wygrała trzy auta i jedno na spółkę z innym

    Widziałeś datę tego tekstu? Dziś jest jakiś światowy dzień wykopalisk?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-10-22 17:31:14
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 22-10-2010 o 19:22:47 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Widziałeś datę tego tekstu? Dziś jest jakiś światowy dzień wykopalisk?

    No faktycznie :) Ale to przecież nie istotne, bo sprawa zawodowych graczy
    zapewne nadal aktualna. Nie zdawałem sobie sprawy, że to aż takie
    pieniądze ludziska inwestują :) No ale w końcu te smsy po groszu nie są..

  • 5. Data: 2010-10-22 18:29:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 19:31:14 +0200, Piotr M napisał(a):

    > No faktycznie :) Ale to przecież nie istotne, bo sprawa zawodowych graczy
    > zapewne nadal aktualna. Nie zdawałem sobie sprawy, że to aż takie
    > pieniądze ludziska inwestują :) No ale w końcu te smsy po groszu nie są..

    Dokładnie tak samo jak gracze systemowi w totka - niektórzy wkładają
    dziesiątki tysięcy. Inna rzecz, że sporo z nich też dziesiątki albo i setki
    tysięcy wyciąga - oczywiście tylko najlepsi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-10-22 19:24:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Oct 2010 19:29:33 +0100, Waldek Godel wrote:

    >Dokładnie tak samo jak gracze systemowi w totka - niektórzy wkładają
    >dziesiątki tysięcy. Inna rzecz, że sporo z nich też dziesiątki albo i setki
    >tysięcy wyciąga - oczywiście tylko najlepsi.

    takie plotki to chyba Totalizator publikuje, podobnie jak rozne tabele
    systemowe i inne ulatwienia dla naiwnych graczy.

    W Totka trudno zarobic.

    J.

  • 7. Data: 2010-10-22 19:25:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Oct 2010 19:31:14 +0200, Piotr M wrote:

    >No faktycznie :) Ale to przecież nie istotne, bo sprawa zawodowych graczy
    >zapewne nadal aktualna. Nie zdawałem sobie sprawy, że to aż takie
    >pieniądze ludziska inwestują :)

    Zakladajac ze jest w tym ziarnko prawdy, bo moze to jednak artykul
    sponsorowany, albo sezon ogorkowy ..

    J.

  • 8. Data: 2010-10-22 19:27:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    > setki
    > tysięcy wyciąga - oczywiście tylko najlepsi.

    A swistak siedzi i zawija w te sreberka.
    Przeciez nie ma czegos takiego jak efektywny system w totolotka - chyba, ze
    wlaczymy w to metafizyke (jasnowodzenie, radiestezja, etc.).

    To jest gra, ktora oplaci sie tylko organizatorowi, oraz glupiemu, ktory
    bedzie mial szczescie.
    Ktos kto gra systemem zawsze wiecej przegra niz wygra i nie da sie tego
    przeskoczyc.

    To nie gielda, gdzie rzeczywiscie mozna miec jakis sposob czy system.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2010-10-22 19:42:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 21:27:18 +0200, SDD napisał(a):

    > A swistak siedzi i zawija w te sreberka.
    > Przeciez nie ma czegos takiego jak efektywny system w totolotka - chyba, ze
    > wlaczymy w to metafizyke (jasnowodzenie, radiestezja, etc.).

    Są. tylko nie takie jak każdy myśli, że wkłada się 10 zł i wyciąga po 10
    milionów.
    Systemy są typu że wkłada się 5000 miesięcznie, a wyciąga 6 tysięcy.
    Mało kto ma na włożenie 5 kawałków, żeby mieć z tego mniej niż pensja w
    markecie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-10-22 20:13:39
    Temat: Re: Coœ dla tych, co uczestniczš w "konkursach" smsowych :)
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 22-10-2010 o 21:25:37 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Zakladajac ze jest w tym ziarnko prawdy, bo moze to jednak artykul
    > sponsorowany, albo sezon ogorkowy ..

    Przyjmuję, że dużo prawdy. Raz, że ludzie naprawdę dziwne rzeczy robią i w
    różny sposób zarabiają, a dwa to to, że są osoby co utrzymują się np z
    nagród z różnych krzyżówek i przeróżnych konkursów prawdziwych, czy też np
    z teleturniejów. Tym samym wnioskuje ze z tych smsów też mogą :)