  • 1. Data: 2010-10-21 09:15:11
    Temat: Telefon GSM jako dzwoniący automat
    Od: "Szolek" <s...@w...cyberlan.totezwytnij.pl>

    Witam serdecznie.

    Czy znacie jakąś aplikację, najlepiej do nokii, która będzie potrafiła
    dzwonić automatyczne pod wybrany nr bez przerwy?
    Tzn konfiguruję nr np 606 xxx xxx i telefon sam tam dzwoni, po zakończenu
    połączenia znów dzwoni i tak bez przerwy...

    Szolek
    Verba docent exempla trahunt

  • 2. Data: 2010-10-21 09:29:43
    Temat: Re: Telefon GSM jako dzwoniący automat
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Szolek wrote:
> [...]
    > dzwonić automatyczne pod wybrany nr bez przerwy? Tzn konfiguruję nr np
    > 606 xxx xxx i telefon sam tam dzwoni, po zakończenu połączenia znów

    Ale ty wiesz, że stalking jest karany więzieniem do lat dwóch?

    Jakub

  • 3. Data: 2010-10-21 09:30:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-21 11:29, Jakub Danecki pisze:

    > Ale ty wiesz, że stalking jest karany więzieniem do lat dwóch?

    Już? Czy dopiero w planach?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-10-21 09:42:23
    Od: "Szolek" <s...@w...cyberlan.totezwytnij.pl>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości
    > Ale ty wiesz, że stalking jest karany więzieniem do lat dwóch?
    > Jakub

    Podstawa prawna?
    Bo jak dla mnie jest to co najwyżej 107kw.
    Poza tym ja chcę windykować swoją należność...

  • 5. Data: 2010-10-21 09:48:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-21 11:42, Szolek pisze:
> [...]
    >
    > Podstawa prawna?
    > Bo jak dla mnie jest to co najwyżej 107kw.
    > Poza tym ja chcę windykować swoją należność...

    Czyli nie dzwonisz w celu dokuczenia -> nie jest to 107kw.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-10-21 10:40:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 11:48:08 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Czyli nie dzwonisz w celu dokuczenia -> nie jest to 107kw.

    No to jeszcze jest art. 172 ust. 1 pr.telekomunikacyjnego.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 7. Data: 2010-10-21 10:46:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-21 12:40, Olgierd pisze:

    > No to jeszcze jest art. 172 ust. 1 pr.telekomunikacyjnego.

    Windykacja to marketing bezpośredni?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-10-21 11:06:32
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 21-10-2010 11:15, Szolek rzecze:
    > Witam serdecznie.
    >
    > Czy znacie jakąś aplikację, najlepiej do nokii, która będzie potrafiła
    > dzwonić automatyczne pod wybrany nr bez przerwy?

    Dla Symbiana banalny skrypt m-shell załatwi sprawę:

    use phone
    while true do
    phone.dial("+48606xxxyyy",15000)
    sleep(1000)
    end
    end

    (dzwoni 15 s, 1 przerwy) i tak w koło Macieju...

    Tylko gość na drugim końcu ustawi sobie dowolną aplikację blacklist
    i będzie Cię automagicznie odsyłał na drzewo, a telefon nawet mu
    nie dźwięknie...

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 9. Data: 2010-10-21 11:27:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid> napisał w
    wiadomości news:i9p6rp$idt$1@news.onet.pl...

    > Tylko gość na drugim końcu ustawi sobie dowolną aplikację blacklist
    > i będzie Cię automagicznie odsyłał na drzewo, a telefon nawet mu
    > nie dźwięknie...

    Ale baterie zezre szybko.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2010-10-21 11:28:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 12:46:56 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Windykacja to marketing bezpośredni?

    Czytasz od tyłu ;-) Czytaj od przodu: można używać systemów
    automatycznych (i) wyłącznie dla marketingu, (ii) wyłącznie za zgodą
    abonenta.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org