  • 1. Data: 2010-10-22 17:07:01
    Temat: Plus Elastyczna 30 a przedlzenie umowy a telefonem o najlepszej przebitce allegro - salon
    Od: "M" <u...@s...ru>

    Witam
    Z wielu wzgledow Elastyczna 30 w + jest dla mnie optymalna 36 PLN wydaje na
    SMS premium a minuty dodatkowe(10miesiecy x100min) mam z ZALUGI :-) w
    edukacji konsultantow Plus.
    Podpisujac cyrograf dostaje 15 min miesiecznie do wszystkich i 500min na
    5nr Plus i stacjnarne za 12.2PLN

    Czy to sie odlicza z abonamentu 36.6 -12.2 zostaje 24 na koncie?
    Czy 36 +12 dodatkowo co miesiac do zaplacenia?
    Czy 12 jednorazowo ?

    Jaki promocyjny telefon kupić w salonie w celau natychmaiastowj zyskownej
    odsprzedazy ?.

    Moze Ktos analizowal podobny problem.
    Dziekuje z odpowiedz.

  • 2. Data: 2010-10-22 17:21:22
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-22 19:07, M pisze:

    > Podpisujac cyrograf dostaje 15 min miesiecznie do wszystkich i 500min na
    > 5nr Plus i stacjnarne za 12.2PLN
    >

    > Czy 36 +12 dodatkowo co miesiac do zaplacenia?
    > Czy 12 jednorazowo ?

    A usługa jest miesięczn czy na cały okres umowy, jeśli masz 500
    miesięcznie to masz 12 też miesięcznie

    > Jaki promocyjny telefon kupi? w salonie w celau natychmaiastowj zyskownej
    > odsprzedazy ?.

    Poproś o listę tego co mogą ci dać, potem sprawdź i podejmij decyzję

  • 3. Data: 2010-10-22 18:24:03
    Od: "klf" <k...@U...pl>

    Użytkownik "M" napisał :

> [...]
    >
    > Czy to sie odlicza z abonamentu 36.6 -12.2 zostaje 24 na koncie?
    > Czy 36 +12 dodatkowo co miesiac do zaplacenia?

    36,60 PLN plus tak zwany pakiet NA LATA w któym masz 5 numerów w plusie bez
    limitów lub numery stacjonarne. Jeśli podasz stacjonarne na na wszystkie
    podane stacjonarne masz miesięcznie w sumie 500 minut.
    Do tego 15 minut do wszystkich. Opłata za to 12,20 jest doliczana do 36,60
    czyli w sumie masz abonament 48,80 co miesiąc do wpłaty.

    > Jaki promocyjny telefon kupić w salonie w celau natychmaiastowj zyskownej
    > odsprzedazy ?.

    To już kwestia ile masz do przeznaczenia na telefon bo w tej taryfie raczej
    ceny słuchawek są wyższe.