  • 11. Data: 2010-06-24 20:42:41
    Temat: Re: Cos dla milosnikow jeszcze bardziej "ananlogowej" cyfry ;-)
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 24.06.2010 09:15, l...@l...localdomain pisze:

    > Nie ma w tym nic dziwnego - przecież to tylko dodatkowy bit informacji
    > przekazywany systemowi operacyjnemu... Przez czytnik. Wykrywanie pozycji
    > tego dynksa jest tam robione mechanicznie, jak w dyskietkach. Więc jak
    > system ma to gdzieś, albo w ogóle czytnik nie ma nic do wykrywania pozycji
    > tego suwaka, to nic nie stoi na przeszkodzie by pisać.

    Czyli mija się z celem. A powinno to być podanie jakiegoś poziomu
    logicznego na nóżkę scalaka i całkowita blokada bez możliwości ominięcia.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 12. Data: 2010-06-24 20:44:18
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 23.06.2010 20:46, K pisze:

    > Kwestia ciekawsza jest ta deklarowana trwalosc. Fajnie by bylo, gdyby
    > firma dawal poswiadczona prawnie - czy jak to sie zwie - 100 letnia
    > gwarancje, a w przypadku utraty danych wyplacala rekompensate w
    > wysokosci, powiedzmy 100.000 dolarow.

    Mało realne. Ilu by było kombinatorów próbujących popsuć i uzyskać kasę.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 13. Data: 2010-06-25 09:39:03
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4c23c342$0$17105$65785112@news.neostrada.pl>,
    Cezary Grądys nabazgrał:

    > Czyli mija się z celem.

    Cel został osiągnięty. Jak sobie marketoidy wymyśliły /implement data
    security/, tak techniczni znaleźli sposób by to zrobić bez dodatkowych
    kosztów. Dzięki temu standard może mieć w nazwie /Secure/ i lepiej się
    sprzedawać.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    No i skończy się przodowanie

  • 14. Data: 2010-06-25 16:50:20
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-24 22:44:18 +0200, Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> said:

    > Mało realne. Ilu by było kombinatorów próbujących popsuć i uzyskać kasę.

    Nie ważne ilu by było, ważne ilu by się bez śladów to udało zrobić.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-06-26 09:28:34
    Od: "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl>

    czeŚĆ,
    ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
    napisał l...@l...localdomain na pl.rec.foto.cyfrowa do nas:

> [...]
    > system ma to gdzieś, albo w ogóle czytnik nie ma nic do wykrywania pozycji
    > tego suwaka, to nic nie stoi na przeszkodzie by pisać.

    W tym wypadku system, Canon kartę bez CHDK traktuje jako niezapisywalną.

    Czyli sam przełącznik do niezapisywalności (takiej prawdziwej) karty
    ma sie nijak. Albo w tych nowych kartach wymyślili coś innego, albo
    takie jednorazowe / niekasowalne to one jednak nie są.

    pozdrawiam
    Wiki

    --
    wiktor [wiki] matlakiewicz
    (> - - ^.^_, http://wiki.smutek.pl

  • 16. Data: 2010-06-27 23:28:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Jun 2010 20:42:19 +0200, dominik wrote:
> [...]
    msd.asp

    >Karta z konkretnym zastosowaniem :)

    Ale takim srednio przemyslanym - bo co stoi na przeszkodzie zapisac
    karte w komputerze a nie w aparacie ?

    Chyba ze ma wbudowany RTC i GPS.

    J.

  • 17. Data: 2010-06-28 06:24:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J.F. pisze:
    > Ale takim srednio przemyslanym - bo co stoi na przeszkodzie zapisac
    > karte w komputerze a nie w aparacie ?

    Wola. Ludzie słabej woli kupują plastry nikotynowe, paski co kopią
    prądem jak się wypnie brzuch i teraz mogą kupić karty jednorazówki. Ich
    podświadomość natychmiast ograniczy klepanie seriami :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 18. Data: 2010-06-28 08:03:54
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <i09f6o$v6v$2@news.onet.pl>,
    Janko Muzykant nabazgrał:

    > Wola. Ludzie słabej woli kupują plastry nikotynowe, paski co kopią
    > prądem jak się wypnie brzuch i teraz mogą kupić karty jednorazówki.

    Mogą, pod warunkiem, że się zbiorą w grupę co najmniej tysiąca chętnych
    i Sandisk będzie miał ochotę na drobnicę akurat ;)

  • 19. Data: 2010-06-28 08:05:21
    Od: John Smith <u...@e...net>

    J.F. napisał(a):

    > Ale takim srednio przemyslanym - bo co stoi na przeszkodzie zapisac
    > karte w komputerze a nie w aparacie ?
    >
    > Chyba ze ma wbudowany RTC i GPS.

    Wystarczy, jeśli aparat podpisuje zdjęcia unikalnym (i
    nieeksportowalnym) kluczem.

    --
    Mirek