-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!new
sreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.
xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!new
sfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!
news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 6 Oct 2022 09:51:16 +0200
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.3.1
Subject: Re: "Coraz więcej pieszych ginie na przejściach, a nowe prawo miało ich
ratować"
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <s...@4...com>
<thjg8k$ej2$1$Janusz@news.chmurka.net>
<633e5dfe$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
<thlne5$37lvb$1@dont-email.me>
<633e6e03$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
<thlrke$p66$2$Cav@news.chmurka.net>
<633e737b$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
<thlsd8$p66$3$Cav@news.chmurka.net>
<633e779e$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
<thltba$p66$4$Cav@news.chmurka.net>
From: JDX <j...@o...pl>
Organization: N/A
In-Reply-To: <thltba$p66$4$Cav@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <633e88f4$0$471$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 94.42.45.239
X-Trace: 1665042676 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 471 94.42.45.239:62954
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2484
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2707471
[ ukryj nagłówki ]On 06.10.2022 08:41, Cavallino wrote:
> W dniu 06-10-2022 o 08:37, JDX pisze:
>> On 06.10.2022 08:25, Cavallino wrote:
>> [...]
>>> Po 10 przejściach na kilometrze każdy złamie.
>> A są gdzieś w Polsce takie miejsca?
>
> Nie chodzi o dosłowność, tylko o nieprzystosowanie zmian przepisu do
> infrastruktury.
> Najpierw powinni zamienić tak z 70% przejść w sugerowane, a potem
> klarować pieszym, że na tych pozostałych 30% mają pierwszeństwo.
Czyli jednak o to chodzi. W każdym razie już widzę, jak piesi
przykładali by do tego wagę, które przejścia są tylko sugerowane, a
które są normalne. Tak samo jak i kierowcy. :-D To już lepiej byłoby po
prostu zlikwidować część przejść.
> Jak ktoś tego nie pojmuje, to nie mamy o czym gadać.
Nie, no ja pojmuję i też nad tym ubolewam. Wprowadzono kiedyś PoRD, a
infrastruktura zupełnie nie przygotowana - praktycznie wszędzie są
zwykłe skrzyżowania zamiast węzłów drogowych. :-D I zwykłe przejścia
zamiast przejść podziemnych bądź kładek. :-D
Następne wpisy z tego wątku
- 06.10.22 10:00 Janusz
- 06.10.22 10:03 Janusz
- 06.10.22 10:06 Janusz
- 06.10.22 10:24 Cavallino
- 06.10.22 10:57 ii
- 06.10.22 10:59 ii
- 06.10.22 11:02 ii
- 06.10.22 11:05 ii
- 06.10.22 11:34 _Master_
- 06.10.22 13:09 JDX
- 06.10.22 13:51 ii
- 06.10.22 13:51 JDX
- 06.10.22 13:56 _Master_
- 06.10.22 13:58 _Master_
- 06.10.22 14:00 _Master_
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A