eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCommon Rail vs Pompowtryski - pytanie.Re: Common Rail vs Pompowtryski - pytanie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Common Rail vs Pompowtryski - pytanie.
    Date: Sun, 07 Nov 2010 10:05:39 +0100
    Organization: -
    Lines: 37
    Message-ID: <u...@4...com>
    References: <ib5omg$fv8$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1289120730 19254 82.143.187.50 (7 Nov 2010 09:05:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Nov 2010 09:05:30 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2323922
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 7 Nov 2010 09:40:10 +0100, "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>
    >Stad też dalsze pytania - czy znajdzie się jakiś grupowy szpec który poda
    >zalety/wady układu Common Rail względem Pompowtrysków (oprócz tego, iz
    >iglica w pompowtryskach jest sterwoana mechanicznie).

    Hm, chyba nie jest. Tez maja tam elektroniczne sterowanie.


    Ogolnie wiadomo ze diesel wymaga po pierwsze wysokiego cisnienia
    wtrysku, ktore zapewnia lepsze odparowanie paliwa, oraz precyzyjnego
    sterowania dawkami. I VW najwyrazniej osiagalo wystarczajaco dobre
    parametry w praktyce, mimo ze p-w maja drobra wade - z natury rzeczy
    cisnienie jest dostepne tylko przez czesc cyklu pracy, potem tloczek
    nie jest naciskany.

    A reszta od wykonania zalezy. Klienta nie interesuje teoria, tylko ile
    auto pali, jaka ma moc, a przy wiekszym przebiegu: ile kosztuje pompa
    CR, ile wtryskiwacz, ile p-w, czy te elementy daja sie regenenerowac
    tanim kosztem, i ile roboty wymaga wymiana.
    No i co ile trzeba je wymieniac :-)


    >Czy do Common Rail jest tak samo wrażliwy na paliwo złej jakości jak
    >pompowtryskiwacze, czy to może "inna para kaloszy" ?.

    Mysle ze podobnie. No chyba ze zamiast zapychania dziurek we
    wtryskiwaczach bedzie zapychanie pompy.

    >To auta z silnikami sterowanymi układem Common Rail ?. (Jakie oznaczenia
    >mają auta na pompowtryskach).

    Literek zabraknie.

    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: