-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Common Rail vs Pompowtryski - pytanie.
Date: Sun, 07 Nov 2010 10:05:39 +0100
Organization: -
Lines: 37
Message-ID: <u...@4...com>
References: <ib5omg$fv8$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1289120730 19254 82.143.187.50 (7 Nov 2010 09:05:30 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Nov 2010 09:05:30 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2323922
[ ukryj nagłówki ]On Sun, 7 Nov 2010 09:40:10 +0100, "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>
>Stad też dalsze pytania - czy znajdzie się jakiś grupowy szpec który poda
>zalety/wady układu Common Rail względem Pompowtrysków (oprócz tego, iz
>iglica w pompowtryskach jest sterwoana mechanicznie).
Hm, chyba nie jest. Tez maja tam elektroniczne sterowanie.
Ogolnie wiadomo ze diesel wymaga po pierwsze wysokiego cisnienia
wtrysku, ktore zapewnia lepsze odparowanie paliwa, oraz precyzyjnego
sterowania dawkami. I VW najwyrazniej osiagalo wystarczajaco dobre
parametry w praktyce, mimo ze p-w maja drobra wade - z natury rzeczy
cisnienie jest dostepne tylko przez czesc cyklu pracy, potem tloczek
nie jest naciskany.
A reszta od wykonania zalezy. Klienta nie interesuje teoria, tylko ile
auto pali, jaka ma moc, a przy wiekszym przebiegu: ile kosztuje pompa
CR, ile wtryskiwacz, ile p-w, czy te elementy daja sie regenenerowac
tanim kosztem, i ile roboty wymaga wymiana.
No i co ile trzeba je wymieniac :-)
>Czy do Common Rail jest tak samo wrażliwy na paliwo złej jakości jak
>pompowtryskiwacze, czy to może "inna para kaloszy" ?.
Mysle ze podobnie. No chyba ze zamiast zapychania dziurek we
wtryskiwaczach bedzie zapychanie pompy.
>To auta z silnikami sterowanymi układem Common Rail ?. (Jakie oznaczenia
>mają auta na pompowtryskach).
Literek zabraknie.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.11.10 15:25 Przembo
- 07.11.10 15:54 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 07.11.10 15:57 Waldek Godel
- 07.11.10 16:09 J.F.
- 07.11.10 16:10 J.F.
- 07.11.10 16:12 Waldek Godel
- 07.11.10 16:34 J.F.
- 07.11.10 17:11 Bugatti
- 07.11.10 17:38 Bugatti
- 07.11.10 18:01 Przembo
- 07.11.10 18:18 Bugatti
- 07.11.10 18:42 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 07.11.10 19:53 Przembo
- 07.11.10 20:08 Karolek
- 07.11.10 20:15 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz