  • Data: 2010-11-07 18:01:35
    Temat: Re: Common Rail vs Pompowtryski - pytanie.
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:ib6i7p$kl0$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Po pierwsze silniki nie wyróżniają się oznaczeniem TDI ... to jest tylko
    > symbol handlowy VW (owszem mówiący o tym że pod maską jest diesel) który
    > jest umieszczony na pokrywie bagaźnika i na osłonie silnika. I ten symbol
    > nie mówi o tym jaka jest moc tego silnika...czerwone TD, DI, TDI to
    > internetowe _bajki_ nie mówiące o tym ile ma PS.

    To sobie radośnie coś popisałeś, a teraz wskaż gdzie wyżej napisałem
    nieprawde. Pompowtryski to TDI w całej grupie VAG, CR i VP w przypadku VW są
    tak samo oznaczane. Coś Ci się nie zgadza? Przeczytaj i pomyśl jeszcze
    raz...

    > Po drugie silniki nie są oznaczone tak samo. każdy silnik ma swóje
    > oznaczenie kodowe - np. pompa VP (ASV, AFN itd.), PD (ATD, ASZ, ARL
    > itd.), z CR (zaczynąjąc się od C np. CAHA).

    Ty nawet nie zadałeś sobie trudu by zobaczyć o co pytał Endriu, dałeś piękny
    przykład jak ominąc w każdym aspekcie temat o który chodziło...

    Pozdr