eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCommon Rail vs Pompowtryski - pytanie.Re: Common Rail vs Pompowtryski - pytanie.
  • Data: 2010-11-07 16:09:33
    Temat: Re: Common Rail vs Pompowtryski - pytanie.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 7 Nov 2010 14:57:27 +0000, Waldek Godel wrote:
    >> Wrażliwość na marną obsługę - podobna.
    >>
    >Zależy co, w silniku PD żeby wymienić końcówki wtrysków trzeba zdjąć
    >głowicę, więc jakby umiejętności trzeba nieco więcej.

    Glowice czy tylko walek ?

    A daje sie jeszcze wymienic koncowki wtryskow, czy juz tylko cale
    [pompo/CR] wtryskiwacze ?

    No i drobiazg - ile roboty to wymaga w CR, bo tak wstepnie wydaje mi
    sie ze konstrukcja wytrzymujaca 2000 at musi byc solidna, a wiec
    rozkreca sie ja mozolnie.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: