  • Data: 2011-03-16 21:55:09
    Temat: Re: Cofanie liczników będzie przestępstwem
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ubv1o69jr06m9pcctii82st5nj9i8rkm1m@4ax.com...
    Wed, 16 Mar 2011 18:47:39 +0100, w <ilqt3o$360$1@news.onet.pl>, Czarek
    Daniluk
    <c...@n...com> napisał(-a):

    > Pokaż mi samochód w którym jest takie rozwiązanie - dodatkowo pokaż na
    > jego schemacie elektrycznym te obie pamięci.
    > Za pokazanie takiego - ale na schemacie stawiam dobrego browara ;P

    A musi być na schemacie, skoro wszystko jest zaszyte w ECU?

    PS. Podobno AR ma takie dwie pamięci, zwykle i tak trochę rozjechane.

    No ma, niby w nowszych modelach "poprawili", ale w 156 JTD nie da się
    skorygować licznika w ECU. Można za to go popsuć i przestaje "cykać" wtedy.
    Zresztą w AR się postarali. Gdzie można dorobić kluczyk Code2 do auta? Bo mi
    się nie udało znaleźć gościa co przynajmniej bez prucia immo by się tego
    podjął.

    pozdro

    --
    Irokez