  • Data: 2011-03-17 10:48:00
    Temat: Re: Cofanie liczników będzie przestępstwem
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    masti <g...@t...hell> napisał(a):

    > Dnia piÄ&#65533;knego Thu, 17 Mar 2011 00:03:22 +0000 osobnik zwany kogutek
    > wystukaĹ&#65533;:

    > to IMHO juĹź jest

    Wiem ze jest. I jak zaips który już jest nie działą to nowy też cudownie nie
    zadziala. Puszczanie pary w gwizdek. Zajęli by się czymś pożytecznym bo nie
    chce mi się im placić za coś co nie będzie dzialalo. Dali by policji troche
    pieniędzy na sprawdzenie komisow i sprowadzaczy aut pod kątem zaniżonych
    przebiegów bo wylapanie indyidualnych sprzedawców swoich samochodow jest
    raczej malo realne. Ale tego nie zrobią. Bo nie mają kasy. Dopisaie czegoś na
    papierze nie jest kosztowne ale daje dobry efekt przy wyborach. Tacy my dobrzy
    dla was jestśmy, nawet o oszustach kręcocyvh liczniki dla was pomyśleliśmy.
    Glosujcie na nas. I bydlo się nabierze po raz kolejny. Już się abralo. Sporo
    tutaj wpisów ze super i niech wisują przebiegi do dowodow rejestracyjnych.