  • Data: 2011-03-17 11:44:22
    Temat: Re: Cofanie licznik?w bedzie przestepstwem
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "JaromirD" <r...@q...pl> wrote in message
    news:56538974.ETGTGInFJr@159753...
    > Bardzo proszę, nie odwracaj kota ogonem. Pytałem, jak można udowodnić
    > konkretnemu sprzedawcy cofnięcie licznika. Zacząłeś pisać o komisach i

    1.Oddaje samochod do komisu. Na drugi dzien ide go z ciekowosci zobaczyc i
    widze ze ma 100tys km mniej.
    2.Sprzedaje samochod Kowalskiemu, za rok widze przypadkiem ogloszenie
    "mojego" samochodu z 100tys mniej
    3.Pracuje jako mechanik w serwisie danej marki i przyjezdza gosc ktory
    wlasnie kupil okazyjnie samochod.Patrze w papiery i samochod byl u nas
    serwisowany mial 3x tyle ile na liczniku
    4.Jestem wlascicielem komisu i wraca do mnie samochod ktory sprzedalem i ma
    mniej km niz wtedy kiedy ja go sprzedalem
    5.Kupilem samochod od pierwszego wlasciciela i pojechalem do autoryzowanego
    serwisu a tam maja historie tego samochodu z 300tys wiekszym przebiegiem.
    6. Znajomy kupil samochod (tylko 20 tys km!) ktory ja znalem jako auto
    akwizytora jezdzace 24/godz na dobe. Zglaszamy podejrzenie przestepstwa i
    okazuje sie ze firma leasingowa wyprzedala to auto z przebiegiem 500000km,
    kupcem byl pan x ktory sprzedal auto mojemu znajomemu. W umowie maja 20 tys
    km.

    Jestes pewny ze zadne z powyzszych nie moze sie zdarzyc i nie mozna
    udowodnic przestepstwa?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007