  • Data: 2011-03-17 09:47:51
    Temat: Re: Cofanie licznik?w bedzie przestepstwem
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "JaromirD" <r...@q...pl> wrote in message
    news:40638376.QD3pYiva4L@159753...
    > Co oddasz do komisu jak wcześniej sprzedałeś ten samochód Kowalskiemu? To
    > Kowalski go odda, a ty nie będziesz wiedział gdzie i kiedy. Możesz przez
    > przypadek ten samochód zauważyć i może będzie Ci się chciało zajść do
    > komisu
    > i go obejrzeć. Kowalski może też samochód np. przemalować i wtedy już nic
    > nie zobaczysz. Chyba że masz tyle wolnego czasu i hobbystycznie zwiedzasz
    > okoliczne komisy.
    > To samo jest z ogłoszeniami. Możesz monitorować kilka stron internetowych
> [...]

    Tak jak wyraznie na dyskusji poczatku zaznaczylem - nie ma 100% sposobu na
    wylapanie oszustow. Wiec nie probuj mi tlumaczyc dlaczego kogos maja nie
    zlapac. Chodzi o to ze nie masz 100% pewnosci ze samochod ktoremu
    przekrecisz licznik nie trafi na poprzedniego wlasiciela czy zapis z wyzszym
    przebiegiem w serwisie. Powiedz szczerze, ryzykowabys zaplacenie kary
    powiedzmy 10tys i wpis do akt dla marnego zysku z przekrecenia licznika? Ja
    nie.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007