  • Data: 2011-03-17 12:07:56
    Temat: Re: Cofanie liczników będzie przestępstwem
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Mar 2011 09:52:24 +0000 (UTC), kogutek wrote:
    >To mój problem co powiem. Rzad niech się zajmie emeryturami żeby byly wyższe,

    I tu jest maly problem - wyzsze emerytury to wysza skladka, czyli
    mniejsze zarobki. Ewentualnie wyzsze inne podatki - chcesz
    wysoka emeryture, benzyne po 6zl i 50% podatek rejestracyjny ?

    Dunczycy placa 180% i sa zadowoleni :-)

    >energetyką bo prądu zabrakie,

    To znow maly problem - elektrownie w Unii sa chyba prywatne.

    >slużbą zdrowia bo będziemy zdychali na katar, budowaniem drog.

    nie bedziemy, bo katar nieleczony przechodzi po tygodniu.

    Ale tu popieram - w tych dziedzinach sa karygodne zaniedbania.

    J.