  • 141. Data: 2011-01-15 15:32:29
    Temat: Re: Co zrobic...
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-15 15:07, Cavallino pisze:

    > http://motoallegro.pl/wycieraczki-motgum-wycieraczka
    -plaska-600mm-b-c-d-i1344169985.html

    > Wygląda że typ D.
    > Ale koszt 35 zł, plus wysyłka, więc podobnie do badziewia które już
    > próbowałem i nie zdało egzaminu.
    > Może to jakiś Motgum pod inną nazwą był? ;-)

    Nie, motgum to motgum.
    Moze trafiles na podrobe motogum, albo cos w tym stylu :>
    No i zamiast szukac na alledrogo wejdz na strone motgum.com, znajdz
    model piora, wez sprzedaz detaliczna i tam zobaczysz cene za ta wieksza
    600D 32,3zl i za 450D 25zl do tego koszt przesylki.
    Po co przeplacac na alledrogo ;>

    > Typowe, jak na płaskie/
    > Ale oczywiście całkowicie różne od wycieraczek starego typu z mocowaniem
    > hakowym.

    No jak widac mozna bez problemu dostac.

    > No ja wiem.

    Ile kosztuje lusterko, to troche malo.

    > Coś koło 1000 zł za sztukę.

    Eee to nie tak drogo.
    10 razy drozej to wychodzi moze jak porownasz do ceny lusterka do fiata
    UNO :P
    Ale juz lusterko do takiej wiekowej juz bravy sterowane elektrycznie to
    jedyne 695,40zl :>
    Sa i drozsze takie jak do stilo za jakies 800zl.

    > Alfa jednak jest konkretnie droższa od Fiata.
    > Całe szczęście że mają dużo wspólnych części i nie musisz kupować tych w
    > czerwonych kartonikach.

    No cale szczescie, ale ile przy tym trzeba sie nakombinowac i naszukac,
    bo cwaniaki lacznie z BOSCHEM na czele daja rozne numery dla tych samych
    czesci w zleznosci od tego czy to do alfy, czy do fiata ma isc.

    > A jak chcesz pogadać o drogich częściach, to obejrzj ceny do francuzów
    > czy japońców.

    No z francuskich to renault chyba przoduje.

    --
    Karolek

  • 142. Data: 2011-01-15 15:34:21
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-15 15:16, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ok. 630 zł.
    > I to by się zgadzało z tym co ludzie piszą.

    Za tyle to odnowiony sobie kupisz o prosze
    http://sklep.auto-mobil.pl/search/node/alternator
    Nowy to cena razy 2 :>

    --
    Karolek

  • 143. Data: 2011-01-15 15:35:40
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-15 15:30, J.F. pisze:

    > Albo nie regeneruje tych z peknieta obudowa, albo obudowa jest w dwoch
    > polowkach a czasem peka tylko jedna :-)

    Czasami skutki pekniecia sa takie, ze uszkodzeniu ulega uzwojenie i
    oplacalnosc regenercji staje pod wielkim znakiem zpytania.

    --
    Karolek

  • 144. Data: 2011-01-15 15:36:50
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-15 15:14, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tu z kolei wynika że jednak typ C.
    > http://motoallegro.pl/plaskie-wycieraczki-fiat-bravo
    -kia-ceed-hyundai-i-i1373468818.html

    > Tragedia, jak sprzedający nie wiedzą co i do czego sprzedają.

    Wejdz na strone producenta, zamiast szukac na allegro drozej i gorzej
    opisanych.

    --
    Karolek

  • 145. Data: 2011-01-15 15:47:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > piora, wez sprzedaz detaliczna i tam zobaczysz cene za ta wieksza 600D
    > 32,3zl i za 450D 25zl do tego koszt przesylki.

    Czyli mam prawie 60 zł za badziew, a za 84 mam Boscha.
    IMO gra nie warta świeczki, 25 zł nie majątek, a przynajmniej pewność
    większa.

    > Eee to nie tak drogo.
    > 10 razy drozej to wychodzi moze jak porownasz do ceny lusterka do fiata
    > UNO :P

    Punto.
    Akurat tak mi zbili kiedyś.

    > No cale szczescie, ale ile przy tym trzeba sie nakombinowac i naszukac, bo
    > cwaniaki lacznie z BOSCHEM na czele daja rozne numery dla tych samych
    > czesci w zleznosci od tego czy to do alfy, czy do fiata ma isc.

    Pamiętam te boje, jak sam miałem Alfę.

    > No z francuskich to renault chyba przoduje.

    No nie wiem.
    Jak kiedyś szukałem jakiejś klamki wewn. do Citroena to też setki zł latały.
    A pół roku później do Punto kupiłem klamkę do otwierania klapy za
    kilkanaście zł.

  • 146. Data: 2011-01-15 15:48:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Za tyle to odnowiony sobie kupisz

    Przecież to było na powyżczym linku, nic nie pisało że regenerowany.
    Regenerowane kupisz za 170 na allegro.

  • 147. Data: 2011-01-15 15:54:42
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-15 15:47, Cavallino pisze:

    > Czyli mam prawie 60 zł za badziew, a za 84 mam Boscha.

    Bosch to wlasnie badziew :/

    > IMO gra nie warta świeczki, 25 zł nie majątek, a przynajmniej pewność
    > większa.

    Warta, bo malo kto poleca Boscha, zas sporo osob polecalo motgum to sie
    skusilem bo akurat byly naa polce w markecie i nie zaluje.

    > Punto.
    > Akurat tak mi zbili kiedyś.

    No punto to akurat tez ma tanie, ale reszta juz taka tania nie jest :/

> [...]
    > latały.
    > A pół roku później do Punto kupiłem klamkę do otwierania klapy za

    Tak? To przebij to. Bodaj to bylo 6 uszczelek papierowych po pokrywy
    zaworow, kosztowaly w renault ponad 400zl :>

    --
    Karolek

  • 148. Data: 2011-01-15 15:59:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    -kia-ceed-hyundai-i-i1373468818.html

    > Wejdz na strone producenta, zamiast szukac na allegro drozej i gorzej
    > opisanych.

    Problem jednak jest w tym, że to Motgum źle poopisywał mocowania.
    Te do Ceeda/Bravo/Superb WSZĘDZIE nazywają się Standard-C, ale w Motgumie
    jest odwrotnie i nazwali to sobie typ D.
    Dziadostwo i tyle.

  • 149. Data: 2011-01-15 16:03:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Bosch to wlasnie badziew :/

    No nie wiem, dawno Boscha nie miałem, może jest jak mówisz i trzeba nabyć
    Valeo za 130.
    Ale z tego co czytam, ludzie na płaskie Bosche nie narzekają.

    Za to na Dipp i inne cuda w cenie Motguma już tak.

    > Warta, bo malo kto poleca Boscha, zas sporo osob polecalo motgum to sie
    > skusilem bo akurat byly naa polce w markecie i nie zaluje.

    A ja już raz wydałem 30 zł na Motguma i wyrzuciłem go szybciej niż
    zakładałem.
    Okazało się że dwuletnie Championy, który zdjąłem przy zakładaniu Motgumów
    działały dużo lepiej.

    > Tak? To przebij to. Bodaj to bylo 6 uszczelek papierowych po pokrywy
    > zaworow, kosztowaly w renault ponad 400zl :>

    Daj spokój, o Renault to zdanie mam wyrobione, od kiedy chcieli mnie
    skasować na 6000 za naprawę silentblocków tylnej belki.
    Naprawiłem za 800 w nieASO.
    Też uważam, że przepłaciłem, do Punto taki silentblok kosztuje kilkadziesiąt
    zł.

  • 150. Data: 2011-01-15 16:14:24
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > 10% to ja na dzien dobry w BMW dostalem bez proszenia.
    tak jak ja we fiacie

    > A ASO fiata, probowalem zmienic i poza ciut lepsza obsluga nic sie nie
    > zmienilo, ceny te same :/

    mowie zmien aso bo jakies dupne

    > Ja zdania nie zmienie, fiat jest za drogi :/

    a co tansze od fiata bedzie? mam na mysli eksploatacje