  • 131. Data: 2011-01-15 15:04:00
    Temat: Re: Co zrobic...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Jan 2011 13:32:51 +0100, Cavallino wrote:

    >Na allegro za 270, to pewnie nie ma aż 4 krotnej przebitki
    >http://motoallegro.pl/alternator-fiat-punto-seicent
    o-panda-cinquecento-i1208026244.html

    To chyba nie taki o ktorym mowa, bo japonski i pewnie nie peka :-P

    >A i ten za 120 niekoniecznie używka, skoro od 175 są regenerowane oryginały.

    A jak sie regeneruje po peknieciu obudowy ?

    Jeszcze w jakim starociu to moze, ale w nowych modelach - skad
    oryginaly do regeneracji, szczegolnie jesli to czesc o malej trwalosci
    :-)

    J.

  • 132. Data: 2011-01-15 15:07:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > A o jakich konkretnie mocowaniach jest mowa?

    http://motoallegro.pl/wycieraczki-motgum-wycieraczka
    -plaska-600mm-b-c-d-i1344169985.html

    Wygląda że typ D.
    Ale koszt 35 zł, plus wysyłka, więc podobnie do badziewia które już
    próbowałem i nie zdało egzaminu.
    Może to jakiś Motgum pod inną nazwą był? ;-)

    > Napisalem, ze maja plaskie, a czy Ci mocownia beda pasowaly to nie mam
    > zielonego pojecia.
    > Musisz njapierw sprecyzowac co to za mocowanie, bo z tego co piszesz
    > jakies nie typowe masz.

    Typowe, jak na płaskie/
    Ale oczywiście całkowicie różne od wycieraczek starego typu z mocowaniem
    hakowym.

    > Albo Ty wroc jak bedziesz wiedzial :>

    No ja wiem.

    > Tzn. ile kosztowalo? 3000, 5000 czy 7000 tysiecy?

    Coś koło 1000 zł za sztukę.

    > No to takie poduszki teraz ze 200-300zl beda kosztowaly...

    Czyli niewiele podrożały, wtedy prawie 200 płaciłem.
    20 lat temu.

    > Ciesze sie, ale mam tez alfe i cieszylbym sie bardziej jakby czesci byly
    > tansze :>

    Alfa jednak jest konkretnie droższa od Fiata.
    Całe szczęście że mają dużo wspólnych części i nie musisz kupować tych w
    czerwonych kartonikach.

    A jak chcesz pogadać o drogich częściach, to obejrzj ceny do francuzów czy
    japońców.

  • 133. Data: 2011-01-15 15:08:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    to-panda-cinquecento-i1208026244.html

    > To chyba nie taki o ktorym mowa, bo japonski i pewnie nie peka :-P

    > A jak sie regeneruje po peknieciu obudowy ?

    Wymienia obudowę zamiast całego altka zapewne.

    > Jeszcze w jakim starociu to moze, ale w nowych modelach - skad
    > oryginaly do regeneracji, szczegolnie jesli to czesc o malej trwalosci
    > :-)

    Skoro sprzedają je nawet w ASO, to raczej mają źródełko.

  • 134. Data: 2011-01-15 15:13:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wszystkie ASO maja te same ceny.

    Już pisałem - w moim są też zamienniki, regenerowane itd.

  • 135. Data: 2011-01-15 15:14:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A o jakich konkretnie mocowaniach jest mowa?

    Tu z kolei wynika że jednak typ C.
    http://motoallegro.pl/plaskie-wycieraczki-fiat-bravo
    -kia-ceed-hyundai-i-i1373468818.html

    Tragedia, jak sprzedający nie wiedzą co i do czego sprzedają.

  • 136. Data: 2011-01-15 15:16:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wszystkie ASO maja te same ceny.
    > Mozesz sobie sprawdzic z grubsza na http://www.spangerum.com:7080

    Ok. 630 zł.
    I to by się zgadzało z tym co ludzie piszą.

  • 137. Data: 2011-01-15 15:16:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Jan 2011 15:08:52 +0100, Cavallino wrote:

    >Wymienia obudowę zamiast całego altka zapewne.

    Sa dostepne ? Troche powatpiewam.

    J.

  • 138. Data: 2011-01-15 15:20:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A o jakich konkretnie mocowaniach jest mowa?

    Jak patrzę na allegro trochę się zmieniło.
    Nadal Valeo kosztuje 140 zł, ale za komplet tym razem.
    Poniżej 80 zł nic porządnego nie znajdziesz.

    Więc to nie jest 5 zł o których pisałeś.

  • 139. Data: 2011-01-15 15:23:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Sa dostepne ?

    Dla kogo?
    Regenerowane altki są dostępne, więc ten kto regeneruje musi mieć dostęp do
    elementu który ulega awarii.

  • 140. Data: 2011-01-15 15:30:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Jan 2011 15:23:08 +0100, Cavallino wrote:

    >Dla kogo?
    >Regenerowane altki są dostępne, więc ten kto regeneruje musi mieć dostęp do
    >elementu który ulega awarii.

    Albo nie regeneruje tych z peknieta obudowa, albo obudowa jest w dwoch
    polowkach a czasem peka tylko jedna :-)

    J.