-
151. Data: 2011-01-15 17:11:10
Temat: Re: Co zrobic...
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sat, 15 Jan 2011 15:35:40 +0100, Karolek wrote:
>W dniu 2011-01-15 15:30, J.F. pisze:
>>>>> Wymienia obudowę zamiast całego altka zapewne.
>>>> Sa dostepne ?
>>> Dla kogo?
>>> Regenerowane altki są dostępne, więc ten kto regeneruje musi mieć dostęp do
>>> elementu który ulega awarii.
>>
>> Albo nie regeneruje tych z peknieta obudowa, albo obudowa jest w dwoch
>> polowkach a czasem peka tylko jedna :-)
>>
>Czasami skutki pekniecia sa takie, ze uszkodzeniu ulega uzwojenie i
>oplacalnosc regenercji staje pod wielkim znakiem zpytania.
Wtedy mozna z dwoch uszkodzonych zrobic jeden, wiec jest dobrze :-)
J.
-
152. Data: 2011-01-15 17:33:17
Temat: Re: Co zrobic...
Od: Karolek <d...@o...pl>
W dniu 2011-01-15 16:03, Cavallino pisze:
>> Bosch to wlasnie badziew :/
>
> No nie wiem, dawno Boscha nie miałem, może jest jak mówisz i trzeba
> nabyć Valeo za 130.
> Ale z tego co czytam, ludzie na płaskie Bosche nie narzekają.
>
> Za to na Dipp i inne cuda w cenie Motguma już tak.
>
Cena nie musi odzwierciedlac jakosci.
Ja jestem zadowolony z motguma.
>
>
>>
>>> IMO gra nie warta świeczki, 25 zł nie majątek, a przynajmniej pewność
>>> większa.
>>>
>>
>> Warta, bo malo kto poleca Boscha, zas sporo osob polecalo motgum to
>> sie skusilem bo akurat byly naa polce w markecie i nie zaluje.
>
>
> A ja już raz wydałem 30 zł na Motguma i wyrzuciłem go szybciej niż
> zakładałem.
> Okazało się że dwuletnie Championy, który zdjąłem przy zakładaniu
> Motgumów działały dużo lepiej.
>
Nie wiem, mam dopiero pierwsze motgumy, wiec probka raczej mala, ale na
pewno kupie jeszcze raz :>
--
Karolek
-
153. Data: 2011-01-15 17:48:52
Temat: Re: Co zrobic...
Od: Karolek <d...@o...pl>
W dniu 2011-01-15 15:59, Cavallino pisze:
> Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:
>
>>> Tu z kolei wynika że jednak typ C.
>>> http://motoallegro.pl/plaskie-wycieraczki-fiat-bravo
-kia-ceed-hyundai-i-i1373468818.html
>>>
>>>
>>>
>>> Tragedia, jak sprzedający nie wiedzą co i do czego sprzedają.
>>
>> Wejdz na strone producenta, zamiast szukac na allegro drozej i gorzej
>> opisanych.
>
> Problem jednak jest w tym, że to Motgum źle poopisywał mocowania.
> Te do Ceeda/Bravo/Superb WSZĘDZIE nazywają się Standard-C, ale w
> Motgumie jest odwrotnie i nazwali to sobie typ D.
> Dziadostwo i tyle.
A gdzie jest napisane jak wygladaja poszczegolne standardy i jak powinny
byc nazywane?
Bo ja nie moge znalezc takich informacji.
Wiec Twoje zarzuty sa calkowicie bezpodstawne, a zaczepy mogli sobie
nazwac jak im sie podoba.
--
Karolek
-
154. Data: 2011-01-15 17:55:25
Temat: Re: Co zrobic...
Od: Karolek <d...@o...pl>
W dniu 2011-01-15 16:14, Michał Gut pisze:
>> 10% to ja na dzien dobry w BMW dostalem bez proszenia.
> tak jak ja we fiacie
>
>> A ASO fiata, probowalem zmienic i poza ciut lepsza obsluga nic sie nie
>> zmienilo, ceny te same :/
>
> mowie zmien aso bo jakies dupne
Nie bede jezdzil nie wiadomo gdzie po czesci, to juz wole 10% wiecej
zaplacic, szczegolnie ze kontakty ograniczam do minimum :>
>> Ja zdania nie zmienie, fiat jest za drogi :/
>
> a co tansze od fiata bedzie? mam na mysli eksploatacje
Toyota, BMW.
--
Karolek
-
155. Data: 2011-01-15 17:56:17
Temat: Re: Co zrobic...
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sat, 15 Jan 2011 13:19:54 +0100, Cavallino wrote:
>Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> Tesco, plaskie wycieraczki Botari, 25zl sztuka.
>> Nie wiem czy pasuja do tych modeli .. i nie bardzo polecam
>> (wloskie ?).
>> A musza byc plaskie ?
>
>To nie chodzi o to czy one są płaskie, tylko o sposób mocowania.
>Tych naprawdę płaskich nie zamocujesz do aut, które nie są do nich
>fabrycznie przystosowane i odwrotnie.
w/w maja w komplecie jakies piec interfejsow i sie zamontowaly w
miejsce tradycyjnych.
Ramiona chyba nadal masz ze sprezyna, to i wyzsze piora pewnie moglyby
byc, gdyby tylko koncowki pasowaly.
No i jeszcze sila docisku.
>>>Części do MB również są tanie?
>> Przypominam ze taksiarze jezdza mercedesami a nie fiatami :-)
>
>A ja przypominam, że ich nie doprowadzają do stanu "wszystko sprawne".
>Po drugie bzdura - fiatami też jeżdżą.
Ale tylko raz w zyciu :-)
A powazniej - na mobile.de kategoria taxi:
Mercedes-Benz (380)
Volkswagen (190)
Opel (56)
Ford (16)
Skoda (14)
...
Fiatow 7, z czego 5 to scudo - taki busik 9 osobowy.
No ale pozostale auta na F jak widac tez nie sa dobrze reprezentowane
:-)
J.
-
156. Data: 2011-01-15 18:03:32
Temat: Re: Co zrobic...
Od: Karolek <d...@o...pl>
W dniu 2011-01-15 15:48, Cavallino pisze:
>>> Ok. 630 zł.
>>> I to by się zgadzało z tym co ludzie piszą.
>>>
>>
>> Za tyle to odnowiony sobie kupisz
>
> Przecież to było na powyżczym linku, nic nie pisało że regenerowany.
> Regenerowane kupisz za 170 na allegro.
Chyba waluty Ci sie pomylily, bo ja tam nigdzie takiej ceny nie widze :>
Za to widze takie ceny http://tinyurl.com/altekpunto
--
Karolek
-
157. Data: 2011-01-15 18:07:18
Temat: Re: Co zrobic...
Od: Karolek <d...@o...pl>
W dniu 2011-01-15 17:11, J.F. pisze:
> On Sat, 15 Jan 2011 15:35:40 +0100, Karolek wrote:
>> W dniu 2011-01-15 15:30, J.F. pisze:
>>>>>> Wymienia obudowę zamiast całego altka zapewne.
>>>>> Sa dostepne ?
>>>> Dla kogo?
>>>> Regenerowane altki są dostępne, więc ten kto regeneruje musi mieć dostęp do
>>>> elementu który ulega awarii.
>>>
>>> Albo nie regeneruje tych z peknieta obudowa, albo obudowa jest w dwoch
>>> polowkach a czasem peka tylko jedna :-)
>>>
>> Czasami skutki pekniecia sa takie, ze uszkodzeniu ulega uzwojenie i
>> oplacalnosc regenercji staje pod wielkim znakiem zpytania.
>
> Wtedy mozna z dwoch uszkodzonych zrobic jeden, wiec jest dobrze :-)
>
Nie mozna, bo uzwojenie ulega uszkodzeniu z powodu uszkodzenia obudowy :>
--
Karolek
-
158. Data: 2011-01-15 18:43:17
Temat: Re: Co zrobic...
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sat, 15 Jan 2011 18:07:18 +0100, Karolek wrote:
>W dniu 2011-01-15 17:11, J.F. pisze:
>>>> Albo nie regeneruje tych z peknieta obudowa, albo obudowa jest w dwoch
>>>> polowkach a czasem peka tylko jedna :-)
>>> Czasami skutki pekniecia sa takie, ze uszkodzeniu ulega uzwojenie i
>>> oplacalnosc regenercji staje pod wielkim znakiem zpytania.
>> Wtedy mozna z dwoch uszkodzonych zrobic jeden, wiec jest dobrze :-)
>>
>Nie mozna, bo uzwojenie ulega uszkodzeniu z powodu uszkodzenia obudowy :>
Ale zawsze ?
J.
-
159. Data: 2011-01-15 19:05:01
Temat: Re: Co zrobic...
Od: Karolek <d...@o...pl>
W dniu 2011-01-15 18:43, J.F. pisze:
> On Sat, 15 Jan 2011 18:07:18 +0100, Karolek wrote:
>> W dniu 2011-01-15 17:11, J.F. pisze:
>>>>> Albo nie regeneruje tych z peknieta obudowa, albo obudowa jest w dwoch
>>>>> polowkach a czasem peka tylko jedna :-)
>>>> Czasami skutki pekniecia sa takie, ze uszkodzeniu ulega uzwojenie i
>>>> oplacalnosc regenercji staje pod wielkim znakiem zpytania.
>>> Wtedy mozna z dwoch uszkodzonych zrobic jeden, wiec jest dobrze :-)
>>>
>> Nie mozna, bo uzwojenie ulega uszkodzeniu z powodu uszkodzenia obudowy :>
>
> Ale zawsze ?
Nie, zazwyczaj konczy sie na peknietej obudowie.
--
Karolek
-
160. Data: 2011-01-15 19:33:01
Temat: Re: Co zrobic...
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:
> w/w maja w komplecie jakies piec interfejsow i sie zamontowaly w
> miejsce tradycyjnych.
No teraz widzę w necie, ale do tej pory widziałem w realu albo takie do
uchwytów U, albo do reszty.
> Ramiona chyba nadal masz ze sprezyna, to i wyzsze piora pewnie moglyby
> byc, gdyby tylko koncowki pasowaly.
Nie pasują.
Przynajmniej z tymi końcówkami które bywają w zestawie.
> A powazniej - na mobile.de kategoria taxi:
> Mercedes-Benz (380)
> Volkswagen (190)
> Opel (56)
> Ford (16)
> Skoda (14)
Antyprzykład jak z de.