  • 151. Data: 2011-01-15 17:11:10
    Temat: Re: Co zrobic...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Jan 2011 15:35:40 +0100, Karolek wrote:

    >Czasami skutki pekniecia sa takie, ze uszkodzeniu ulega uzwojenie i
    >oplacalnosc regenercji staje pod wielkim znakiem zpytania.

    Wtedy mozna z dwoch uszkodzonych zrobic jeden, wiec jest dobrze :-)

    J.

  • 152. Data: 2011-01-15 17:33:17
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-15 16:03, Cavallino pisze:

    > No nie wiem, dawno Boscha nie miałem, może jest jak mówisz i trzeba
    > nabyć Valeo za 130.
    > Ale z tego co czytam, ludzie na płaskie Bosche nie narzekają.
    >
    > Za to na Dipp i inne cuda w cenie Motguma już tak.

    Cena nie musi odzwierciedlac jakosci.
    Ja jestem zadowolony z motguma.

    > A ja już raz wydałem 30 zł na Motguma i wyrzuciłem go szybciej niż
    > zakładałem.
    > Okazało się że dwuletnie Championy, który zdjąłem przy zakładaniu
    > Motgumów działały dużo lepiej.

    Nie wiem, mam dopiero pierwsze motgumy, wiec probka raczej mala, ale na
    pewno kupie jeszcze raz :>

    --
    Karolek

  • 153. Data: 2011-01-15 17:48:52
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-15 15:59, Cavallino pisze:
> [...]
    -kia-ceed-hyundai-i-i1373468818.html

    > Problem jednak jest w tym, że to Motgum źle poopisywał mocowania.
    > Te do Ceeda/Bravo/Superb WSZĘDZIE nazywają się Standard-C, ale w
    > Motgumie jest odwrotnie i nazwali to sobie typ D.
    > Dziadostwo i tyle.

    A gdzie jest napisane jak wygladaja poszczegolne standardy i jak powinny
    byc nazywane?
    Bo ja nie moge znalezc takich informacji.
    Wiec Twoje zarzuty sa calkowicie bezpodstawne, a zaczepy mogli sobie
    nazwac jak im sie podoba.

    --
    Karolek

  • 154. Data: 2011-01-15 17:55:25
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-15 16:14, Michał Gut pisze:
    > tak jak ja we fiacie

    > mowie zmien aso bo jakies dupne

    Nie bede jezdzil nie wiadomo gdzie po czesci, to juz wole 10% wiecej
    zaplacic, szczegolnie ze kontakty ograniczam do minimum :>

    > a co tansze od fiata bedzie? mam na mysli eksploatacje

    Toyota, BMW.

    --
    Karolek

  • 155. Data: 2011-01-15 17:56:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Jan 2011 13:19:54 +0100, Cavallino wrote:

    >To nie chodzi o to czy one są płaskie, tylko o sposób mocowania.
    >Tych naprawdę płaskich nie zamocujesz do aut, które nie są do nich
    >fabrycznie przystosowane i odwrotnie.

    w/w maja w komplecie jakies piec interfejsow i sie zamontowaly w
    miejsce tradycyjnych.
    Ramiona chyba nadal masz ze sprezyna, to i wyzsze piora pewnie moglyby
    byc, gdyby tylko koncowki pasowaly.

    No i jeszcze sila docisku.

    >A ja przypominam, że ich nie doprowadzają do stanu "wszystko sprawne".
    >Po drugie bzdura - fiatami też jeżdżą.

    Ale tylko raz w zyciu :-)

    A powazniej - na mobile.de kategoria taxi:
    Mercedes-Benz (380)
    Volkswagen (190)
    Opel (56)
    Ford (16)
    Skoda (14)

    Fiatow 7, z czego 5 to scudo - taki busik 9 osobowy.
    No ale pozostale auta na F jak widac tez nie sa dobrze reprezentowane
    :-)

    J.

  • 156. Data: 2011-01-15 18:03:32
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-15 15:48, Cavallino pisze:

    > Przecież to było na powyżczym linku, nic nie pisało że regenerowany.
    > Regenerowane kupisz za 170 na allegro.

    Chyba waluty Ci sie pomylily, bo ja tam nigdzie takiej ceny nie widze :>
    Za to widze takie ceny http://tinyurl.com/altekpunto

    --
    Karolek

  • 157. Data: 2011-01-15 18:07:18
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-15 17:11, J.F. pisze:

    > Wtedy mozna z dwoch uszkodzonych zrobic jeden, wiec jest dobrze :-)

    Nie mozna, bo uzwojenie ulega uszkodzeniu z powodu uszkodzenia obudowy :>

    --
    Karolek

  • 158. Data: 2011-01-15 18:43:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Jan 2011 18:07:18 +0100, Karolek wrote:

    >Nie mozna, bo uzwojenie ulega uszkodzeniu z powodu uszkodzenia obudowy :>

    Ale zawsze ?

    J.

  • 159. Data: 2011-01-15 19:05:01
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-15 18:43, J.F. pisze:

    > Ale zawsze ?

    Nie, zazwyczaj konczy sie na peknietej obudowie.

    --
    Karolek

  • 160. Data: 2011-01-15 19:33:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > w/w maja w komplecie jakies piec interfejsow i sie zamontowaly w
    > miejsce tradycyjnych.

    No teraz widzę w necie, ale do tej pory widziałem w realu albo takie do
    uchwytów U, albo do reszty.

    > Ramiona chyba nadal masz ze sprezyna, to i wyzsze piora pewnie moglyby
    > byc, gdyby tylko koncowki pasowaly.

    Nie pasują.
    Przynajmniej z tymi końcówkami które bywają w zestawie.

    Antyprzykład jak z de.