    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <4d3060fd$0$2442$65785112@news.neostrada.pl> <igpnrg$1b33$3@news.mm.pl>
    <4d306515$0$2449$65785112@news.neostrada.pl> <igpsec$pfl$1@news.mm.pl>
    <4d307688$0$2452$65785112@news.neostrada.pl> <igptfg$1ipm$1@news.mm.pl>
    <4d307b20$0$2436$65785112@news.neostrada.pl> <igq4sm$2oqu$1@news.mm.pl>
    <4d30a0a9$0$2487$65785112@news.neostrada.pl> <igq8u3$216a$1@news.mm.pl>
    <4d30b8fe$0$2500$65785112@news.neostrada.pl> <igro8l$orf$1@news.mm.pl>
    <4d318e6a$0$2438$65785112@news.neostrada.pl> <igs7e4$2ue2$1@news.mm.pl>
    <4d31a315$0$2448$65785112@news.neostrada.pl> <igs8l7$guf$1@news.mm.pl>
    <4d31aa2f$0$2448$65785112@news.neostrada.pl> <igsb9r$23a6$1@news.mm.pl>
    Subject: Re: Co zrobic...
    Date: Sat, 15 Jan 2011 15:47:30 +0100

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > No i zamiast szukac na alledrogo wejdz na strone motgum.com, znajdz model
    > piora, wez sprzedaz detaliczna i tam zobaczysz cene za ta wieksza 600D
    > 32,3zl i za 450D 25zl do tego koszt przesylki.
    > Po co przeplacac na alledrogo ;>

    Czyli mam prawie 60 zł za badziew, a za 84 mam Boscha.
    IMO gra nie warta świeczki, 25 zł nie majątek, a przynajmniej pewność
    większa.

    > Eee to nie tak drogo.
    > 10 razy drozej to wychodzi moze jak porownasz do ceny lusterka do fiata
    > UNO :P

    Punto.
    Akurat tak mi zbili kiedyś.

    > No cale szczescie, ale ile przy tym trzeba sie nakombinowac i naszukac, bo
    > cwaniaki lacznie z BOSCHEM na czele daja rozne numery dla tych samych
    > czesci w zleznosci od tego czy to do alfy, czy do fiata ma isc.

    Pamiętam te boje, jak sam miałem Alfę.

    > No z francuskich to renault chyba przoduje.

    No nie wiem.
    Jak kiedyś szukałem jakiejś klamki wewn. do Citroena to też setki zł latały.
    A pół roku później do Punto kupiłem klamkę do otwierania klapy za
    kilkanaście zł.