  • 21. Data: 2012-01-07 19:49:39
    Temat: Re: Co z postępem ?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Radek D napisa?(a):

    > Gdzieś koło 2008-2009 zmieniałem kompa za MoBo+CPU+RAM+GPU zapłaciłem
    > coś ok. 2,5 kzł.

    Postęp postępem ale rzuć też okiem na kurs dolara wtedy i dziś ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 22. Data: 2012-01-07 22:11:15
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Sat, 07 Jan 2012 10:20:54 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Z tą cena pendriva to chyba coś pomieszałeś.
    >

    > Pozdrawiam

    No właśnie... nie. Akurat jakoś miesiąc przed nastaniem kryzysu puścili
    partię Kingstonów za 79 zł do sklepów Media Expert. Wiem, bo sam po niego
    jechałem i oczywiście obeszłem się smakiem - rozeszły się jak świeże
    bułeczki. Wtedy normalna cena to było coś koło stówy.

  • 23. Data: 2012-01-08 08:58:54
    Od: "Andre" <a...@a...pl>

    Maru wrote:

    > Co za problem przejść na 64-bity?? Ja mam Athlona X2 4000+, 4 GB RAM
    > i od 4 lat siedzę na 64-bitowym systemie. Zresztą pierwsze co wtedy
    > zrobiłem to po modernizacji sprzętu zainstalowałem system 64-bit.

    Ja zrobilem dokladnie to samo na Athlonie XP 2500+ ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 24. Data: 2012-01-08 10:18:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-07 23:11, Użytkownik Piotrek napisał:

> [...]
    > jechałem i oczywiście obeszłem się smakiem - rozeszły się jak świeże
    > bułeczki. Wtedy normalna cena to było coś koło stówy.

    To że puścili w ramach promocji nie oznacza że za tyle można było
    naprawdę kupić, co sam potwierdzasz, próbowałeś i nie wyszło.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2012-01-08 14:08:00
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Sun, 08 Jan 2012 11:18:31 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > To że puścili w ramach promocji nie oznacza że za tyle można było
    > naprawdę kupić, co sam potwierdzasz, próbowałeś i nie wyszło.
    >

    > Pozdrawiam

    Można było.Były w oficjalnej gazetce, sprzedawca potwierdził że były i że
    je błyskawicznie wykupiono z samego rana po otwarciu sklepu.

  • 26. Data: 2012-01-08 21:28:46
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Piotrek" <l...@g...pl> wrote in message
    > Można było.Były w oficjalnej gazetce, sprzedawca potwierdził że były i że
    > je błyskawicznie wykupiono z samego rana po otwarciu sklepu.

    to dalej nie oznacza ze taka byla ich faktyczna cena, tylko ze dany sklep
    kilka-kilkadziesiat-kilkaset sprzedal zeby przyciagnac klientow

    poszukalem i widze ze pod koniec 2008 peny 16GB zaczynaly sie
    od 110-120 pln

  • 27. Data: 2012-01-09 08:47:49
    Od: robot <a...@o...pl>

    http://www.anandtech.com/bench/Product/53?vs=287

    --
    pozdrowienie

  • 28. Data: 2012-01-09 19:37:25
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

> [...]
    > sklep kilka-kilkadziesiat-kilkaset sprzedal zeby przyciagnac klientow
    >
    > poszukalem i widze ze pod koniec 2008 peny 16GB zaczynaly sie

    W tym okresie kupiłem pendrive Kingstona za 90-parę zł netto, plus VAT to
    dawałoby tyle co piszesz.

    --
    Azarien

  • 29. Data: 2012-01-09 19:49:18
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2012-01-09 20:37, Wiktor S. pisze:

    > W tym okresie kupiłem pendrive Kingstona za 90-parę zł netto, plus VAT
    > to dawałoby tyle co piszesz.

    Czyli dwa razy drożej (w zł) niż teraz:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/25/comp/1450556

    miab

  • 30. Data: 2012-01-09 20:45:50
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-09 09:47, robot pisze:

    > http://www.anandtech.com/bench/Product/53?vs=287

    Ja za Quada dałem wtedy coś koło 650zł, a ten i7 jest 2x wydajniejszy
    ale i 2x droższy. Więc architekturę poprawili - aczkolwiek nie jest to
    skok jakiego bym się spodziewał. W dodatku Quad kręci się bez
    zająknięcia na 3GHz (a i na 3,4GHz też działa - choć trochę niestabilnie).

    Kupiłem wtedy trochę innego sprzętu - i to były chyba najlepsze zakupy
    jakie dokonałem w życiu. Dolar był po około 2,20zł, lampa błyskowa za
    którą wtedy dałem ok 1200-1300zł teraz jest najtaniej po 1700zł.
    Mam nadzieję, że te piękne czasy szybko wrócą.